آخرین اخبار

1. تير 1403 - 15:20   |   کد مطلب: 28572
امام جمعه فامنین گفت: در مناظرات کاندیدها مواظب باشند، اطرافیان و طرفداران دچار خطا نشده و جامعه دچار ۲ قطبی‌سازی کاذب نگردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یکم تیرماه ۱۴۰۳ ضمن تبریک پیشاپیش عید غدیر به نمازگزاران و دعوت از مردم شهرستان برای مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری کشور در مورخه ۸ام تیرماه افزوذ: الحمدلله کاندیداهای ریاست‌جمهوری در مناظره‌ها با قدرت پا به عرصه میدان گذاشته و اهداف و مطالب خوبی را بیان می‌کنند.

خطیب نماز جمعه فامنین با اشاره به رعایت تقوا از جانب کاندیدها و طرفداران در انتخابات پیشرو را لازم دانست و متذکر شد: در مسیر خدمت به مردم و جایگاه خدمت سخن دروغ و تخریب کاندید رقیب خود داری کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری به بحث ۲ قطبی در انتخابات اشاره کرد و گفت: ۲ نوع، ۲ قطبی وجود دارد عبارتنداز؛ حقیقی و کاذب ( همان قطب خوب و بد) حقیقی که در فرهنگ قرآنی و معارف آسمانی به زیبایی به آن اشاره شده است، عبارتند از؛ نور و ظلمت، نور یک قطب و ظلمت هم قطب دیگری است، هدایت و ضلالت، حق و باطل، عدل و ظلم، عزت و ذلت، صلاح و فساد، اسلام و کفر، ایمان و نفاق، معروف و منکر است.

امام جمعه فامنین با اشاره به فرمایشات رهبر حکیم و عالی‌قدر انقلاب‌اسلامی ایران که در دو یا سه سال اخیر تذکر ویژه‌ای به مسئولان و نخبگان داده‌اند؛ مواظب ۲ قطبی‌سازی کاذب باشید چرا که سوغات بیگانگان است و بعضی از سیاسیون با بمباران واژه‌ها آن‌را به ثمر می‌رسانند و از این طریق مسیر را برای میدان‌داری و جولانگاه شیاطین و دشمنان حقیقی آماده کردند.

وی با تأکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب‌اسلامی، افزود: دشمن از طریق ۲ قطبی‌سازی و راهبردهای آن همان بلایی که در فتنه سال ۸۸ بر سر امت اسلام و مردم آورد، چرا که یکی از حربه‌ها و راهبردهای دشمنان در جنگ نرم، ۲ قطبی‌سازی است.

وی در پایان خطبه‌های نماز جمعه از نمازگزاران، از خانواده‌های شهدا و جانبازان، ایثارگران و اقشار مردم قدردانی کرد و از تدارک برنامه‌ی خوب و وزینی که در شهرستان به نام جشن یک کیلومتری کاروان غدیر این هفته در راه است، حمایت و تشکر کرد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار