آخرین اخبار

3. تير 1403 - 10:51   |   کد مطلب: 28573
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان فامنین در بازدید دوره‌ای از مراکز و خانه‌های بهداشت، از مرکز خدمات جامع سلامت تاوه به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سلامت پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» مهدی مرادی در ادامه بازدیدهای خود از مراکز و خانه‌های بهداشت، از مرکز خدمات جامع سلامت تاوه به صورت سرزده بازدید و ضمن دیدار و گفتگو با پزشک و کارکنان این مرکز از نزدیک با نحوه خدمات‌رسانی آنها به مراجعین و خدمات ثبت شده، همچنین مستندات و فعالیت‌های انجام شده توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار داد.

سرپرست مرکز بهداشت فامنین افزود: در این بازدید با بررسی وضعیت مرکز، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های شایسته همکاران، در جریان مشکلات و نارسایی‌های این مرکز قرار گرفت و با توجه به امکانات موجود، به نظم و انضباط اداری، تکریم ارباب رجوع و صرفه جویی بر ارائه خدمات مطلوب تأکید کرد و از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته توسط کارکنان مرکز تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 وی در سمینار ماهیانه با حضور بهورزان خانه‌ بهداشت تاوه گفتگو داشت و چالش‌های خانه‌های بهداشتی، نیازمندی‌ها، عمرانی و رفاهی در جهت ارتقاء سطح خدمات‌دهی به مراجعین پرداخت و اقدامات لازم در جهت رفع مشکلات را خاطرنشان کرد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار