آخرین اخبار

24. خرداد 1403 - 11:06   |   کد مطلب: 28556
مراسم معارفه سرپرست مرکز بهداشت فامنین با حضور مسئولین شهرستانی، ستادی و مراکز جامع سلامت شهرستان در سالن جلسات بیمارستان امام حسن مجتبی علیه‌السلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلامت پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» آرش مفرح‌ذات در مراسم معارفه سرپرست مرکز بهداشت فامنین دکتر مفرح در سالن جلسات این اداره گفت: پذیرفته‌ایم که در نظام جمهوری اسلامی ایران در هر پست و جایگاهی که هستیم خدمت به مردم را سر لوحه کارهایمان داشته باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فامنین افزود: ارتقاء سلامت در سطح شهرستان، کاهش هزینه‌های درمانی مردم، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و درمانی را از اولویت‌های کاری مجموعه ارزشمند بهداشت و درمان عنوان کرد.

در ادامه یاسر نظام اسلامی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری فامنین خاطرنشان کرد: دستور ویژه دولت برای سلامتی مردم‌ فرصت مناسبی برای ارائه خدمتی شایسته و رفع کاستی‌ها در عرصه سلامت بوده و برای مهدی مرادی سرپرست جدید مرکز بهداشت آرزوی موفقیت کرد.

سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان فامنین در ادامه این مراسم سلامتی را از مولفه‌های مهم در امر توسعه بیان داشت و گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش بیشتری از سوی مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت و همراهی منسجم‌تری صورت گیرد.

 وی با اشاره به فریضه خدمات‌رسانی به مردم را ماندگار دانسته و بیان داشت: تلاش‌های مجموعه کادر بهداشت و درمان در شهرستان برای رفع دغدغه‌های مردم است.

حضوردکترآرش مفرح ذات مدیرشبکه بهداشت و درمان،نظام اسلامی معاون عقیدتی سیاسی، مهندس مهدی مرادی سرپرست جدید مرکز بهداشت،اعضا شورای اسلامی در شهرستان نیروهای نظامی و انتظامی،مسئولین ادارات پرسنل ستادی و مسئولین مراکز جامع سلامت شهرستان در سالن جلسات بیمارستان امام حسن ع برگزار شد

در پایان این مراسم حکم سرپرست مرکز بهداشت شهرستان فامنین قرائت و معارفه گردید.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار