آخرین اخبار

4. تير 1403 - 13:11   |   کد مطلب: 28599
فرماندار فامنین با دعوت از مردم به مشارکت فعالانه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: انتخابات باشکوه خون تازه‌ای در رگ‌های جامعه تزریق می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در نشست تبیینی انتخابات در جمع بهورزان شهرستان با یادآوری پیام‌های غدیر به ویژه اهمیت ولایت‌پذیری در سعادت جامعه گفت: باید خانواده ها پیام‌های واقعه غدیر را به فرزندان منتقل کنند تا جامعه هیچ‌گاه از ولایت جدا نشود و مشکلات جدایی و فاصله از ولایت که کمترین آن واقعه تلخ عاشورا است، در جامعه رخ ندهد.

وی با یادآوری اهمیت انتخابات افزود: شهید رئیسی تراز خدمت در مقام ریاست‌جمهوری را بالا برد و امروز مردم به کمتر از این تراز راضی نخواهند بود و در انتخابات به دنبال انتخاب رئیس جمهوری در این تراز با شاخص‌هایی که شهید رئیسی داشت، می‌روند.

فرماندار فامنین تصریح کرد: در بیان رهبر معظم انقلاب برکت حضور حداکثری در انتخابات این است که مشارکت بیشتر در انتخابات، اعتبار کشور را بالا می‌برد و همچون سنگری مستحکم سرنوشت ملت و کشور را از هر آسیبی مصون می دارد و هیچ ابزاری مانند حضور مردم در صحنه برای کشور قدرت‌زا نیست.

حسینی خاطرنشان کرد: با آنکه انتخابات زودهنگام است اما آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری مردم فراهم و ایجاد شده است.

رئیس هیأت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فامنین اظهار داشت: انتخابات در یک روز برگزار می شود که روز سرنوشت سازی است و دوست و دشمن می خواهند ببینند آیا مردم همچنان به نظام و انقلابشان حساس هستند یا نه؟

حسینی بیان داشت: دشمنان می‌خواهند مردم را از انقلاب و نظام دلسرد کنند و به همین دلیل در برابر توطئه های دشمنان وظایفی در انتخابات داریم که اول دعوت عمومی به مشارکت است که از هر حیث و نظر تکلیف است و نقش همه ما در مشارکت، دعوت مردم برای حضور در انتخابات است.

فرماندار فامنین اضافه کرد: دومین وظیفه ما در انتخابات، تبیین شاخص‌های یک انتخاب خوب است که از سوی مقام معظم رهبری بارها عنوان شده است.

حسینی گفت: در نظر گرفتن این شاخص‌ها از سوی مردم در انتخابات نویدبخش یک انتخاب خوب و روی کار آمدن رئیس‌جمهوری ادامه دهنده کارهای انقلاب و پیگیر فعالیت‌های خوب و شاخص دولت شهید رئیسی، خواهد بود.

وی خطاب به بهورزان افزود: به عنوان مجاهدان خدمت، مردم را برای حضور در انتخابات دعوت کنید.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار