آخرین اخبار

3. تير 1403 - 14:44   |   کد مطلب: 28597
امام جمعه فامنین تاکید کرد:
نتخابات عرصه سرنوشت ساز کشور است
امام جمعه فامنین گفت: حضور در عرصه‌های سرنوشت ساز قدم‌های است که دشمنان را به غیظ می‌آورد و یکی از عرصه‌های سرنوشت‌ساز حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌ غفاری در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی_سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و فرا رسیدن عیدالله الاکبر گفت: بلاشک حضور همه ما در پای صندوق‌های رأی‌گیری اولاً یک تکلیف سیاسی است چون  این انقلاب ثمره خون‌های پاک شهیدانی است که از جان خود گذشتند تا این کشور حرم بماند و حفظ این حرم هم برای ما تکلیف است، ثانیاً حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی  یک واجب فوری، عینی و سیاسی است چون ناامیدی را در چهره دشمنان داخلی و خارجی انقلاب نمایان می‌سازد.

امام جمعه فامنین افزود: حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری برای کشورمان ایران سرنوشت‌ساز است، به فرمایش سردار دلها شهید حاج‌قاسم سلیمانی «ایران حرم است» مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تامین کننده ارزش‌ و امنیت این حرم است.

وی ادامه داد: بحول و قوه الهی مردم همیشه در صحنه شهرستان فامنین هم گام با سراسر کشور عزیزمان ایران اسلامی با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی‌گیری و با انتخاب فرد اصلح که بتواند راه شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه بدهند، شهید آیت‌الله رئیسی که با خدمت خالصانه خود دشمنان داخلی و خارجی را به غیظ آورد و آنها را مأیوس و ناامید کرد. لذا مردم کسی را بعنوان رئیس‌جمهور انتخاب خواهند کرد که باعث بروز خشم دشمنان باشد نه لبخند بر لبان دشمنان بياورد، لذت حضور مردم بصیر و غیور کشورمان در انتخابات، ناامید کننده دشمنان این نظام مقتدر خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌ غفاری با تکیه بر آیه ۱۲۰ قرآنی سوره شریفه توبه که می‌فرماید؛
وَ لا يَطَؤُنَ مَوْطِئاً يَغِيظُ الْكُفَّارَ وَ لا يَنالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَيْلًا إِلَّا كُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِينَ «120/توبه»، هيچ گامى در جايى كه كافران را به خشم آورد برنمى‌دارند وهيچ چيزى از دشمن به آنان نمى‌رسد، مگر آنكه براى آنان به پاداش اينها عمل‌صالح نوشته مى‌شود. قطعاً خداوند پاداش‌نيكوكاران را تباه نمى‌كند، نوید داد: این عمل ما عمل صالح می‌باشد و خداوند هم اجر نیکوکاران را ضایع نمی‌کند، ان‌شاء‌الله ۸ تیرماه ۱۴۰۳ یوم الیأس و ناامیدی برای دشمنان داخلی و خارجی خواهد بود. چون شرکت در انتخابات در واقع رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ حرم است.

انتهای خبر/حسینی

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار