وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار
  • اجرای طرح ارتقاء آموزش و ایمنی عبور و مرور ویژه راکبان موتورسیکلت و کاربران ماشین آلات کشاورزی در دوره آموزشی یکروزه در روستای رزقان از بخش مرکزی شهرستان فامنین به همت اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فامنین برگزار شد.
  • اعتراضات و تجمعات حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های سراسر آمریکا همچنان ادامه دارد و دانشجویان و اساتید می‌گویند تا زمانیکه خواسته‌هایشان مبنی بر توقف و قطع همکاری دانشگاه‌ها با رژیم صهیونیستی به دلیل جنایاتش در غزه برآورده نشود، از این تجمعات دست بر نمی‌دارند.

اخبار ویژه

اجرای طرح ارتقاء آموزش و ایمنی عبور و مرور ویژه راکبان موتورسیکلت و کاربران ماشین آلات کشاورزی در دوره آموزشی یکروزه در روستای رزقان از بخش مرکزی شهرستان فامنین به همت اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فامنین برگزار شد.
اعتراضات و تجمعات حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های سراسر آمریکا همچنان ادامه دارد و دانشجویان و اساتید می‌گویند تا زمانیکه خواسته‌هایشان مبنی بر توقف و قطع همکاری دانشگاه‌ها با رژیم صهیونیستی به دلیل جنایاتش در غزه برآورده نشود، از این تجمعات دست بر نمی‌دارند.
۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را بشناسید.
یدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم:
تعدادی از کاندیداهای دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران به ارائه دیدگاه‌های خود پرداخته و به سوالات خبرنگاران ایسنا پاسخ دادند.
سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (یکشنبه) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شرق سیستان و بلوچستان، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.
گندم به عنوان یک محصول راهبردی (استراتژیک) در کشاورزی و صنعت غذایی به حساب می‌آید و از آن به عنوان طلای صنعت و امنیت غذایی نیز گاهی یاد می‌کنند.
بشار اسد:
رئیس جمهوری سوریه بر حمایت تمام قد از فلسطین و مقاومت تاکید و اعلام کرد که موضع این کشور در قبال مقاومت به عنوان یک مفهوم یا عمل، نه تنها تغییر نخواهد کرد، بلکه راسخ تر نیز خواهد شد.
عطوان تحلیل کرد:
«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به هراس شدید رژیم صهیونیستی از جنگ با نیروهای یمنی گفت که مقامات سیاسی و فرماندهان نظامی این رژیم از سلحشوری، صلابت و شهادت طلبی یمنی ها آگاه هستند، از این رو اشغالگران به محض شنیدن نام آنها لرزه بر اندامشان می‌افتد.
شهردار فامنین خبر داد:
شهردار فامنین گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در سال جاری ۱۴۰۳ کمبود فضای سبز و هدایت آب‌های سطحی در شهر اجرایی و ساماندهی می‌شوند.
از گسترش شعله‌های آتش با همت آتش نشانان در حریق مغازه لوازم آرایشی جلوگیری شد.
۲.۵ میلیون متر مکعب آب مورد استفاده در اراضی کشاورزی فامنین از توابع استان همدان با اجرای الگوی کشت در این شهرستان صرفه جویی و در منابع آب زیرزمینی ذخیره سازی شد.
مراسم شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در مسجد سیدالشهداء علیه السلام روستای فیض‌آباد با حضور مردم شهرستان برگزار شد.
خطیب نماز جمعه فامنین:
امام جمعه فامنین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان گفت: حوادث این روزهای دانشگاه‌های آمریکا و اروپا که اعلام حمایت دانشجویان آنان از مردم مظلوم غزه است رویداد بی سابقه و قابل توجهی را رقم زده است.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان فامنین گفت: از مهمترین اهداف اجرای الگوی کشت را مدیریت منابع آبهای زیرزمینی، متنوع کردن سبد کشت کشاورزان و حفظ شغل کشاورزی عنوان کرد.