آخرین اخبار

27. آبان 1402 - 18:20   |   کد مطلب: 27425
سردبیر هفته نامه صبح صادق گفت: دشمن پس از آزمودن صحنه های مختلف جنگ نظامی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی، جنگ ترکیبی یا هیبریدی را طراحی کرده تا از همه عوامل برای ضربه زدن به ملت بزرگ ایران استفاده کند.

علی حیدری سردبیر هفته نامه صبح صادق در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در بمباران، موشک باران و نسل کشی در غزه عنوان کرد: صهیونیست های کودک کش در میدان جنگ با جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است و جنگ غزه تجسم ذات پلید دشمنان بشریت است، اما یکی از مهمترین جنبه‌های جنگ در کنار جنگ نظامی که از اهمیت بالایی برخوردار است جنگ شناختی است که رژیم صهیونیستی در جریان جنگ اخیر غزه به آن متوسل شد تا مظلوم نمایی کند و جلوی نشر حقیقت را بگیرد. 

وی در توضیح برخی مصادیق جنگ شناختی در برنامه کلان دشمن گفت: یکی از اهداف مهم دشمن از جنگ شناختی ایجاد تردید و تغییر در باورها و اعتقادات مسلمانان است زیرا خطر اصلی در مقابل جنایت های استکبار اعتقادات و تفکر اسلام ناب است.

این روزنامه نگار و فعال رسانه ای با اشاره به مراحل عملیات شناختی بر روی افکار جوانان و نوجوانان خاطرنشان کرد: جریان معاند در مرحله اول با بهره گیری از تکنیک ها و تاکتیک های رسانه ای دست به هویت سوزی می زند در مرحله دوم اقدام به هویت سازی های کاذب و مبتنی بر لذت گرایی می کند..

سردبیر صبح صادق تصریح کرد: دشمن در صدد است تا بتواند اذهان و افکار جوانان را دستکاری نماید و از این رهگذر پیروز یکی از عرصه‌های مهم جنگ شود که  در اغتشاشات سال1401 با شعار زن زندگی آزادی نمود پیدا کرد.

وی اظهار داشت: در راستای مقابله با این جنگ کاری که نیروهای انقلابی باید انجام دهند ورود به عرصه سواد رسانه و آموزش این مهارت‌ها به اقشار مختلف جامعه است.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار