آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1403 - 21:56   |   کد مطلب: 28286
اجرای طرح ارتقاء آموزش و ایمنی عبور و مرور ویژه راکبان موتورسیکلت و کاربران ماشین آلات کشاورزی در دوره آموزشی یکروزه در روستای رزقان از بخش مرکزی شهرستان فامنین به همت اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فامنین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلامت پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» محمود آهنگری با قدردانی از راکبین موتورسوار و دارندگان ماشین آلات کشاورزی که در این کلاس و دوره یکروزه شرکت کردند، گفت: ضمن توزیع کلاه‌کاسکت به تعدادی از موتورسواران روستای رزقان، کلاس آموزشی برای فرهنگ‌سازی و استفاده اصولی از این وسیله نگهدارنده برای راکبین موتورسوار در مسیرها و جاده‌های روستایی توجیح و تشریح شد.

کارشناس برگزاری این دوره‌ها اظهار داشت: این دوره در جهت اجرای طرح ارتقاء آموزش و ایمنی عبور و مرور ویژه راکبان موتورسیکلت و کاربران ماشین آلات کشاورزی در جاده‌های روستایی و بین شهری بود که نکاتی از قبیل آشکارسازی موتورسیکلت و ماشین آلات‌ کشاورزی از نظر روشنایی در مواقع تاریک و شبانه تاکید گردید تا انشاالله موتور سواران ضمن استفاده از موتورسیکلت در سلامت کامل و زندگی سالم را در کنار خانواده‌های خود تجربه کنند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از پلیس راه همدان_قزوین و راهنمایی و رانندگی که در جهت بالا بردن اطلاعات عمومی و استفاده صحیح از کلاه‌کاسکت برای موتورسواران در این دوره همکاری داشتند، افزود: در این دوره به چند نفر از راکبین موتور سوار کلاه‌کاسکت اهدا شد تا تبلیغی برای استفاده سایرین از این وسیله ایمن‌ساز برای حفظ جان و سلامتی، آگاهی و فرهنگ‌سازی شود.

در پایان راکبین از اداره راهداری، حمل ونقل جاده‌ای شهرستان فامنین و پلیس راه همدان_قزوین در جهت برگزاری این دوره ارزشمند کمال تشکر را داشتند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار