وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار

اخبار ویژه

دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه گفت: بنابر پیش‌بینی ۱۵۰ میلیون قطعه‌ای جوجه‌ریزی در اردیبهشت، حداقل تولید مرغ در این ماه ۳۰۰ هزار تن خواهد بود.
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از بازگشت ۱۵۰۰عمره گزار ایرانی از فرودگاه جده تا ۱۵ اردیبهشت خبر داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین گفت: نقش ماماها در نظام بهداشت و سلامت کشور بسیار مهم و تاثیر گذار است.
پاداش و جوایز نفیس در انتظار مشترکان صرفه‌جو در سال ۱۴۰۳ :
الگو یا حد مجاز مصرف برق میزان مصرف متعارفی است که برای خانوارهای ایرانی در مناطق مختلف کشور پیش بینی شده است و مصرف برق در دامنه آن مشترکان را مشمول تعرفه یارانه‌ای می‌کند.
در حکمی از سوی وزیر فرهنگ؛
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی عاطفه خادمی را به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.
وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران:
جلسه شورای سیاست گذاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در محل برگزاری این نمایشگاه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
اجرای طرح ارتقاء آموزش و ایمنی عبور و مرور ویژه راکبان موتورسیکلت و کاربران ماشین آلات کشاورزی در دوره آموزشی یکروزه در روستای رزقان از بخش مرکزی شهرستان فامنین به همت اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فامنین برگزار شد.
اعتراضات و تجمعات حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های سراسر آمریکا همچنان ادامه دارد و دانشجویان و اساتید می‌گویند تا زمانیکه خواسته‌هایشان مبنی بر توقف و قطع همکاری دانشگاه‌ها با رژیم صهیونیستی به دلیل جنایاتش در غزه برآورده نشود، از این تجمعات دست بر نمی‌دارند.
۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را بشناسید.
یدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم:
تعدادی از کاندیداهای دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران به ارائه دیدگاه‌های خود پرداخته و به سوالات خبرنگاران ایسنا پاسخ دادند.
سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (یکشنبه) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شرق سیستان و بلوچستان، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.
گندم به عنوان یک محصول راهبردی (استراتژیک) در کشاورزی و صنعت غذایی به حساب می‌آید و از آن به عنوان طلای صنعت و امنیت غذایی نیز گاهی یاد می‌کنند.
بشار اسد:
رئیس جمهوری سوریه بر حمایت تمام قد از فلسطین و مقاومت تاکید و اعلام کرد که موضع این کشور در قبال مقاومت به عنوان یک مفهوم یا عمل، نه تنها تغییر نخواهد کرد، بلکه راسخ تر نیز خواهد شد.
عطوان تحلیل کرد:
«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به هراس شدید رژیم صهیونیستی از جنگ با نیروهای یمنی گفت که مقامات سیاسی و فرماندهان نظامی این رژیم از سلحشوری، صلابت و شهادت طلبی یمنی ها آگاه هستند، از این رو اشغالگران به محض شنیدن نام آنها لرزه بر اندامشان می‌افتد.