وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار

اخبار ویژه

«عصر همدان» گزارش می‌دهد؛
دنیای امروز، تربیت فرزند را از نیازهای اولیه زندگی می‌شناسد و بخشی از این امر مهم بر عهده آموزش و پرورش و مربیان پرورشی است.
رئیس اداره مدیریت بحران و مخاطرات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: تگرگ به ۱۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو شهرستانهای رزن و کبودرآهنگ خسارت وارد کرد.
رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: مجوز پذیرش دانشجویان خارجی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سال جاری از سوی سازمان امور دانشجویان برای دانشگاه صنعتی همدان صادر شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری استان همدان تأکید کرد:
مدیرکل ارتباطات و فناوری استان همدان با بیان اینکه در شهرستان ملایر پیشرفت ۹۵ درصدی در پوشش فیبرنوری داشته‌ایم، گفت: برنامه گسترش فیبر نوری در هر ۳۳ شهر استان همدان مدنظر است.
معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر استان همدان از بهره‌مندی بیش از ۱۱۳ هزار نفر از آموزشهای هلال احمر این استان خبر داد.
«عصر همدان» گزارش مي‌دهد؛
فهرستی از مواد اعتیاد آور در حوزه مواد مخدر صنعتی شیشه، کراک، هروئین، کوکائین، الكل، كافئين، حشيش، ال اس دی و نیکوتین از جمله مواردی است که اعتیاد آور است.
معاون اقتصادی استاندار همدان خبر داد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از افزایش هفت درصدی صادرات استان در سال گذشته خبر داد و گفت: صادرات استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ طبق آمار دبیرخانه کارگروه صادرات، هفت درصد رشد داشته است.
برگزیدگان رویداد ملی جوان جمعیت در همدان برگزار ک خبرگزاری مهر برتر شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین از مبارزه شیمیایی علیه سن غلات در ۲۴ هزار و ۳۲۲ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله پرورش رکن اساسی یک جامعه است،آموزش و پرورش تربیت کننده، مدرسان جامعه است.
استاندار همدان تاکید کرد:
استاندار همدان با تاکید بر اینکه درخشان‌ترین قله نورانی دفاع مقدس فتح خرمشهر است، گفت: این فتح به دست فرزندان ایران، بسیجیان و سپاهیان و ارتشیان انجام شد و سرزمین را از لوس وجود بعثیان آزاد کردند.
مدیر اورژانس فامنین گفت: انفجار گاز شهری در روستای جهان فامنین یک مصدم برجای گذاشت.
فرماندار فامنین:
فرماندار فامنین گفت: دهه کرامت با شادی مومنانه دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در شهرستان همراه باشد.
امام جمعه فامنین تاکید کرد:
امام جمعه فامنین گفت: دهه کرامت فرصتی برای افزایش معرفت عمومی نسبت به اهل بیت(ع) است.