آخرین اخبار

24. ارديبهشت 1403 - 20:41   |   کد مطلب: 28320
مدیر شبکه بهداشت و درمان فامنین گفت: نقش جمعیت در پیشبرد اهداف آمار جمعیتی شهرستان به فرزندآوری را امری ضروری و لازم قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار سلامت پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» در این همایش آرش مفرح ذات مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن عرض خیر مقدم و قدر دانی از حضور مدعوین این همایش، به تبیین سیاست‌های جمعیتی و ابلاغی مقام معظم رهبری پرداخت و با ارائه آمار جمعیتی شهرستان لزوم توجه به فرزندآوری را امری ضروری و لازم قلمداد کرد.

دراین همایش حجت الاسلام والمسلمین حسینی یمین با اشاره به جوانی جمعیت در پویایی، رشد اقتصاد و تامین امنیت ایران اسلامی نقش موثری دارد، افزود: لزوم همکاری همه ارگان‌ها درجهت آموزش قشر جوان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان، افزایش ازدواج و نرخ رشد جمعیت امری ضروری است و باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

در ادامه فرماندار فامنین با تشکر از برگزار کنندگان این همایش مهم؛ به اهمیت ازدواج جوانان و تشکیل خانواده آنها پرداخت و بیان داشت: با عمل مسئولین و جامعه به فرمایشات مقام معظم رهبری بنیان و اساس جمعیت بهتر و سالمتر شکل خواهد گرفت.

شایان ذكر است به مناسبت هفته ملی جمعیت یا حضور سیدروح‌الله حسینی فرماندار فامنین،صفری تبار رئیس شورای شهر، آرش مفرح‌ذات مدیر شبکه بهداشت و درمان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی یمین، مسئولین و نهادهای مختلف و عموم مردم درکتابخانه شهید مطهری شهرستان فامنین برگزار شد.

در پایان همایش به والدین دارای چند فرزند وفعالین حوزه جمعیت و خانواده جوایزی اهدا گردید.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار