آخرین اخبار

19. فروردين 1392 - 15:29   |   کد مطلب: 826
در حال حاضر برخی ها می گویند که باید فعالیت عرفان های کاذب آنالیز و بررسی شود و بخش هایی از فعالیت های عرفان های کاذب را به نفع کشور می دانند ، در مقابل برخی ها معتقدند که آش را با جاش باید برداشت و باید با تمام قوا با عرفان های کاذب برخورد کرد.

برای مقابله با پدیده عرفان های کاذب و سرشاخه های این شبکه ها که سواره نظام عقیدتی جنگ نرم علیه جامعه ایران هستند، با وجود تاکیدات مکرر اساتید دانشگاه، میان دستگاه ها اتفاق نظر وجود ندارد و بنا به گفته پرویز سروری، عضو کمیسیون امنیت ملی، موضوع مقابله با این شبکه ها، دستگاه ها را به جان هم انداخته است!

افشاگری علیه شبکه های مدعی عرفان و تفکرات انحرافی شبه معنوی(شیطان پرستی و اکنکار) نزدیک به دو سال است که از سوی رسانه های گوناگون  به صورت جدی پیگیری می شود. پرویز سروری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گویی کوتاه به تشریح فعالیت های مجلس و آخرنی اقدامات انجام شده برای برخورد با فعالیت باند های منحرف شیطانی ، عرفان های کاذب و ادیان ساختگی پرداخت.

 

عرفان های کاذب

 این نماینده مجلس ازجمله افرادی است که از زمان انتشار گزارش هایی، درباره فعالیت عرفان های کاذب و انعکاس گسترده آن در رسانه های گوناگون، با تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت باند های عرفانی درمجلس در جریان ابعاد گوناگون موضوع است.

به گفته سروری، این موضوع بسیارمهم است، اما برای مقابله با آن نمی توان با نگاه تک بعدی اقدام کرد، چرا که هر گونه اقدام تک بعدی در وهله اول اثرگذار نخواهد بود ، و در مرحله دوم به سیستم های عمل کننده آسیب های جدی در بحث هماهنگی وارد می کند.

*اختلاف نظر جدی میان مدیران دستگاه ها

بنابراظهارات عضوسابق کمیسیون امنیت ملی مجلس، نمی توان به موضوع مهمی همچون پرونده باند های عرفانی صرفا با محوریت اقدامات فرهنگی و یا برنامه های امنیتی نگاه کرد، باید تلفیق و هماهنگی ویژه ای بین این دو بخش باشد که متاسفانه در حال حاضر این هماهنگی نه تنها وجود ندارد بلکه در شرایطی که روز به روز فعالیت این فرقه های گسترش پیدا می کند، بخش های از نظام و سازمان های عمل کننده و مسئل همچنان درباره چگونگی برخورد با باند های منحرف اختلاف نظر جدی دارند.

*تعدادی از سازمان ها به جان هم افتاده اند!

پرویز سروری درادامه اظهارت خود در پاسخ به این پرسشی، مبنی براعلام اسامی سازمان هایی که با هم اختلاف نظر دارند، با خودداری از پاسخ به این پرسش افزود: به نظر من به جای اینکه سازمان های مسئول درتقابل با یکدیگر فعالیت کنند ، در یک راستا و با توجه به سیاست های ابلاغی مجلس علیه عرفان های کاذب هماهنگ شوند.

سروری

سروری

*تفکر اشتباه درون سازمانی

به تصریح نماینده سابق مجلس، در حال حاضر نوعی تفکر اشتباه درون سازمانی بر فعالیت ها و برنامه های اصلی غالب شده است که این تفکر نمی گذارد تا برنامه ها طبق روال مشخص و تدیون شده انجام شود. در حال حاضر برخی ها می گویند که باید فعالیت عرفان های کاذب آنالیز و بررسی شود و بخش هایی از فعالیت های عرفان های کاذب را به نفع کشور می دانند ، در مقابل برخی ها معتقدند که آش را با جاش باید برداشت و باید با تمام قوا با عرفان های کاذب برخورد کرد.

*نگران جنجال سازمانی درباره عرفان های کاذب هستیم

وی در بخش پایانی اظهارات خود از تمامی سازمان های مسئول و دست اندرکار درخواست کرد که طبق مصوبات جلساتی که مجلس درباره فعالیت عرفان های کاذب داشته و برنامه هایی که به عنوان وظایف سازمان ها در اختیار آنها قرار داده است، عمل کنند؛ چرا که در حال حاضر نگرانی جدی در بین نمایندگان برای جنجال سازمانی و بی برنامه گی برای برخورد با فعالیت عارفان دروغین وجود دارد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار