آخرین اخبار

21. فروردين 1392 - 18:12   |   کد مطلب: 907
کارشناس امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:
62 درصد جوانان در همدان تمایل به ازدواج ندارند
کارشناس امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: 62 درصد جوانان به علت مشکلات اقتصادی تمایل به ازدواج ندارند.

21786

به گزارش آواب فامنین به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ،‌ دکتر"حسین قره‌باغی" اضافه کرد: در نظرسنجی‌های انجام شده توسط مجموعه اداره ورزش و جوانان 62 درصد از جوانان مشکلات اقتصادی را مانع اصلی ازدواج دانستند.

وی اضافه کرد: 10 درصد از جوانان مشکلات فرهنگی، 18 درصد آداب و رسوم و 10 درصد روابط خارج از قواعد را مانع اصلی ازدواج دانستند که این آمار نشان می‌دهد مشکلات اقتصادی بیشتر از سایر مسائل گریبان‌گیر جوانان است.

دکتر قره‌باغی خاطرنشان کرد: در مجموع 60 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند.

این عضو هیات علمی گفت: مجموعه ورزش و جوانان برای تمامی مراحل زندگی جوانان برنامه‌های مختلف در نظر دارد که از جمله این برنامه‌ها مربوط به رفتارهای زناشویی است.

دکتر قره‌باغی تأکید کرد: یکی از برنامه‌های مهم اداره ورزش و جوانان تشکیل مجموعه خیرین مسکن و خیرین فرهنگی است تا تمامی شرایط برای ازدواج جوانان فراهم شود و به این ترتیب مشکلات و موانع موجود در راه ازدواج برای جوانان برداشته شود.

این کارشناس گفت: بیشترین سپرده‌های بانکی مربوط به استان همدان بوده که باید با همکاری مسوولان از این ظرفیتها استفاده شود.

دکتر قره‌باغی تصریح کرد: در صورتیکه برنامه‌ریزی‌های دقیق برای امور جوانان اندیشیده شود می‌توانیم در افزایش آمار ازدواج و کاهش 20 درصدی طلاق سهیم باشیم.

وی گفت: مجموعه ورزش و جوانان سالانه در تسهیل امر ازدواج بیش از 5000 نفر مشارکت کرده و با کمترین هزینه‌ها تمامی خدمات را به زوج‌ها ارائه داده است بنابراین در حال حاضر برای ارائه 26 مورد خدمات به زوجها از هر زوج یک میلیون تومان دریافت می‌شود.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار