آخرین اخبار

20. فروردين 1392 - 11:39   |   کد مطلب: 882
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: با اتفاقات صورت گرفته برای تیم برق شیراز و اعلام رأی قطعی کمیته انضباطی از تضییع حق تیم فوتبال پاس به راحتی نمی‌گذریم.

13911103000489_PhotoA

عبدالحمید رمضانی بعد از اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد برق شیراز  اظهار داشت: با اعلام خبر کناره‌گیری تیم برق شیراز از گردونه رقابت‌های امسال لیگ دسته اول و عدم حضور در بازی مقابل شهرداری تبریز و سایپای شمال از اواخر اسفند ماه بارها به مسئولان فدارسیون متذکر شدیم که این قضایا فوتبالی رقم نخورده است.

وی افزود: در چندین مرحله جلسات حضوری و همچنین ارسال نامه به کفاشیان رئیس، آیت‌الهی نایب رئیس اول و سایر مسئولان این فدراسیون در کمیته انضباطی و سازمان لیگ آزادگان درخواست کردیم تا با تشکیل یک گروه کارشناسی خبره از بزرگان فوتبال ایران ضمن بررسی مفاد آیین‌نامه انضباطی و برگزاری مسابقات، نسبت به این اتفاق شبهه‌برانگیز بهترین تصمیم را اتخاذ کنند تا حقی از هیچ تیمی در این چند هفته پایانی و حساس ضایع نشود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان تصریح کرد: در فدراسیونی که کمیته انضباطی‌اش در بعضی از مواقع کمتر از 24 ساعت بعد از اتفاقات فوتبالی که رخ می‌دهد، اعلام رأی و نظر می‌کند تعلل در صدور رأی قطعی این رویداد سئوال برانگیز است، حال چه طور می‌شود دقیقاً بعد از مشخص شدن نتایج هفته 25 لیگ یک، حکم و رأی قطعی مبنی بر سه بر صفر برنده شدن تیم شهرداری تبریز که یکی از مدعیان گروه ب این رقابت‌ها اعلام شود.

به گفته وی ممانعت از حضور تیم برق شیراز برابر تیم شهرداری تبریز غیر فوتبال رقم خورده و جای سئوال است که تیمی که قرار بوده از ادامه مسابقات انصراف دهد چگونه ممکن است که دوبار در هفته 25 برابر تیم فولاد یزد به میدان برود.

رمضانی یادآور شد: اعضای هیئت مدیره باشگاه پاس همدان بدون شک اجازه پایمال شدن حق واقعی تیم را نمی‌دهند و دیگر تیم‌هایی که شانس صعود دارند شاکی این رأی و نوع برخورد کمیته انضباطی فدراسیون هستند.

وی خاطرنشان کرد: با نتایج به دست آمده هفته 25 تیم‌های پاس، شهرداری یاسوج، راهیان کرمانشاه و شهرداری تبریز شانس صعود به پلی‌آف لیگ دسته یک فوتبال کشور را دارند و فدراسیون باید بهترین تصمیم اتخاذ کنند و ما از تضییع حق تیم پاس به راحتی کوتاه نمی‌آییم.

تیم فوتبال پاس همدان عصر دوشنبه 19 فروردین موفق شد در هفته بیست و پنجم در همدان و برابر تماشاگر پرشور همدانی با حساب دو بر یک حریف قدرتمند خود را با شکست بدرقه کند و با 42 امتیاز و با تفاضل کمتر در مکان چهارم جدول رده‌بندی گروه ب این مسابقات قرار گرفته است.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار