آخرین اخبار

19. فروردين 1392 - 16:16   |   کد مطلب: 850
استاندار همدان، با صدور حکمي عليرضا قاسمي فرزاد را به عنوان رئيس ستاد انتخابات استان منصوب کرد

به گزارش آوای فامنین به نقل از اداره کل روابط عمومي و اطلاع رساني استانداري همدان، علي محمد آزاد در اين حکم عليرضا قاسمي فرزاد، معاون سياسي و امنيتي استاندار را با حفظ سمت، به رياست ستاد انتخابات استان در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و اولين دوره انتخابات ميان دوره اي مجلس نهم شوراي اسلامي منصوب کرده است.

وي در اين حکم خواستار برگزاري انتخاباتي شکوهمند، قانونمند، سالم و در نهايت امنيت با برنامه ريزي مناسب و جامع در هماهنگي با استاندار شده است.

همچنين رئيس ستاد انتخابات استان با صدور حکمي مهدي فتحيان نسب، مدير کل دفتر سياسي و انتخابات استانداري را به عنوان جانشين رئيس ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

عليرضا قاسمي فرزاد احکام روساي کميته هاي ستاد انتخابات استان را نيز ابلاغ کرد.

رئيس ستاد انتخابات استان گفت: اين ستاد داراي 7 کميته اطلاع رساني، پشتيباني، آموزش، امنيتي انتظامي، فرهنگي و اجتماعي، استعلامات و فناوري اطلاعات است.

معاون سياسي و امنيتي استاندار در ادامه از آغاز انتخابات ميان دوره اي مجلس نهم در تويسرکان از امروز به دستور وزير کشور خبر داد.

قاسمي فرزاد افزود: انتخابات در اين حوزه انتخابيه براي انتخاب نماينده مردم تويسرکان در مجلس، با ثبت نام داوطلبان از امروز آغاز شده است و روند ثبت نام به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.

رئيس ستاد انتخابات استان در پايان تصريح کرد: انتخابات ميان دوره اي مجلس در اين حوزه 24 خرداد ماه، همزمان با دو انتخابات ديگر برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار