آخرین اخبار

19. فروردين 1392 - 15:57   |   کد مطلب: 837
استاندار همدان، حسن خيريان پور را به عنوان معاون برنامه ريزي استانداري همدان معرفي کرد.

به گزارش آوای فامنین به نقل از اداره کل روابط عمومي و اطلاع رساني استانداري همدان، علي محمد آزاد، عصر روز يکشنبه در شوراي اداري استان همدان با تشکر از زحمات علي حيدر نوري، معاون سابق برنامه ريزي استانداري و خسرو سامري سرپرست اين معاونت، حسن خيريانپور را به عنوان معاون برنامه ريزي استانداري همدان منصوب و معرفي کرد.

وي خيريانپور را فردي با تجربه و سابقه موفق خواند و گفت: مهمترين فعاليت معاونت برنامه ريزي در ماههاي اخير، امور مربوط به بودجه است اما اين تمام فعاليت هاي اين معاونت نيست .

استاندار افزود: در بودجه استان 27 درصد رشد توسط دولت ايجاد شده است و به اين لحاظ جزو ده استان برتر کشور هستيم.

آزاد تصريح کرد: بخش عظيمي از اعتبارات کشور در رديف هاي بودجه است که مديران با هماهنگي معاون برنامه ريزي مي توانند براي بهره مندي استان از اين اعتبارات رايزني کنند.

وي خاطرنشان کرد: در سال 91 از محل رديف هاي ملي بودجه 300 ميليارد تومان اعتبار براي استان جذب شد و در کنار آن 125 ميليارد تومان اعتبار به پروژه انتقال آب از سد تالوار تخصيص يافت که اين مبالغ چند برابر بودجه عمراني استان است.

استاندار حل بسياري از مشکلات جامعه را به اقدامات معاونت برنامه ريزي مرتبط دانست و گفت: ايجاد اشتغال حداکثري و رفع مشکل توليد در استان و جذب سرمايه گذاري، مسائلي است که پيگيري آنها از معاون برنامه ريزي انتظار مي رود.

آزاد در پايان سخنان خود با تاکيد بر بالا بردن بهره وري در دستگاه هاي اجرايي از سوي مديران، از آنها خواست تا همايش ها، سمينارها و جلسات بي بهره براي استان را تعطيل کنند.

حسن خيريانپور که پيش از اين در سمت معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ملاير فعاليت مي کرد، سابقه فعاليت در  صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران ،استانداري مازندران ،دانشگاه آزاد اسلامي واحد تنکابن و فرمانداري در شهرستان هاي رامسر، ايلام و همدان را داراست.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار