آخرین اخبار

19. فروردين 1392 - 15:07   |   کد مطلب: 807
علی رضا خمسه گفت: سریال پایتخت با توجه به نوع قصه و موفقیتش این قابیلت را دارد که سری سوم و حتی چهارم آن ساخته شود.

علی رضا خمسه بازیگر سریال پایتخت گفت: برای موفق شدن یک سریال عوامل مختلفی دست به دست هم می‌دهند که پررنگ‌ترین آن داشتن روحیه همکاری تیمی است در طول مدتی که سر کار بودیم، به تعامل بسیار خوبی بین اعضای گروه وجود داشت و همین موضوع، باعث می‌شد که بتوانیم با ذهن بازتری دست به خلاقیت بزنیم.

بازیگر نقش بابا پنجعلی، ادامه داد: بسیاری از من می‌پرسند که چطور به کاراکتر باباپنجعلی، رسیدی چرا که از نظر آن‌ها این شخصیت تداعی کننده تصویر یک پدر بزرگ ایرانی است و من در جواب آن‌ها می‌گویم سعی کردم برای رسیدن به این کاراکتر چندین پیرمرد را در هم میکس کنم به طوری که مخاطب وقتی این پیرمرد دوست داشتنی را می‌بیند حس کند سال‌ها است که او را از نزدیک می‌شناسد.

بازیگر فیلم سینمایی «دو نفر نصفی» و «آپارتمان شماره 13» در مورد تاثیر گریمش در ارائه بهتر نقش باباپنجعلی در سریال پایتخت گفت: بی‌تردید گریم برای القا حس باورپذیری به مخاطب و بازیگر کمک زیادی می‌کند وقتی برای این نقش گریم می‌شدم ناخودآگاه علی‌رضاخمسه را فراموش می‌کردم و خودم را باباپنجعلی فرض می‌کردم یک پیرمرد ساده و دوست داشتنی شمالی که عاشق خانواده‌اش است صفا و صمیمتی که در این نقش وجود داشت باعث شد که او خیلی زود در دل مخاطبان جا باز کند.

خمسه با تصریح این موضوع که هر سریال موفق شانس این را دارد که سری‌های بعدی آن هم ساخته شود، به برنا گفت: وقتی مخاطب از یک اثر راضی است چه اشکال دارد سری‌های بعدی آن ساخته شود. این موضوع در تمام دنیا باب است و اگر اثری با اقبال عمومی مواجه شود، سازندگان آن اثر ساخت سری دوم و سوم آن را در پیش می‌گیرند. به نظرم پایتخت این قابلیت را دارد که سری سوم و حتی چهام آن هم ساخته شود، چرا که عوامل آن با تمام قوا و انرژی سعی در ارائه یک اثر موفق به مخاطبان دارند و هیچگاه در کار خود دچار کم‌کاری نمی‌شوند.

او اضافه کرد: سریال پایتخت باعث می‌شود فاصله بین اعضای خانواده کمتر شود، آن‌ها یک گام به یکدیگر نزدیک‌تر شوند و قدر بزرگترهای فامیل را بیشتر بدانند.

خمسه در انتها در مورد کم حرفی شخصیت باباپنجعلی، به برنا گفت: فکر می‌کنم این موضوع حکم یک برگ برنده را برای این کاراکتر داشت چرا که اگر او بیش از این دیالوگ داشت، بی‌شک جذابیت امروز را برای مخاطبان نداشت. من و محسن ‌تنابنده نویسنده این مجموعه بعد از رایرنی‌های فراوان به این نتیجه رسیدیم که دیالوگ‌های این کاراکتر را کمتر کنیم.

به نقل از برنا

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار