آخرین اخبار

10. فروردين 1392 - 14:19   |   کد مطلب: 694
ˈهوشیار زیباری ˈ وزیر امور خارجه عراق با اشاره به اختصاص کرسی سوریه در اتحادیه عرب به مخالفان این کشور تاکید کرد که این اقدام راه حل سیاسی برای پایان دادن به بحران در این کشور را نابود خواهد ساخت .

آژانس خبری ˈ اور نیوزˈ عراق روز شنبه به نقل از زیباری گزارش داد که اقدام اخیر اتحادیه عرب در قبال کشور سوریه با منشور این اتحادیه در تناقض است.

وزیر خارجه عراق ضمن اعلام اینکه با مخالفان دولت سوریه که به اجلاس سران کشورهای عضو اتحادیه عرب دعوت شده بودند دیدار کرده است، گفت: به آنان اطلاع دادیم که دولت عراق علیه آنان نبوده اما براساس منشور اتحادیه به مسایل نگاه می کند.

هوشیار زیباری در خصوص روابط کشورش با دولت قطر اظهار داشت: برخی شخصیت های سیاسی و شبکه های خبری منطقه زمینه ساز سردی این روابط می شوند.

وی گفت اظهار نظرهای ˈیوسف قرضاوی ˈ و حضور ˈطارق الهاشمیˈ معاون فراری رییس جمهوری عراق در قطر و انعکاس اهانت های آنان به مسئولان بلند پایه عراقی در شبکه خبری الجزیره یکی از دلایل سردی این روابط است.

اجلاس سران کشورهای عضو اتحادیه عرب هفته گذشته در دوحه قطر برگزار شد و عراق ریاست دوره ای این اتحادیه را به قطر واگذار کرد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار