آخرین اخبار

23. آذر 1392 - 13:51   |   کد مطلب: 5538
به گزارش آوای فامنین به نقل ازاداره کل تبلیغات اسلامی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری دوره آموزشی تخصصی غیرحضوری زن و بازیابی هویت حقیقی ویژه مبلغات وبانوان فرهیخته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای فامنین به نقل ازاداره کل تبلیغات اسلامی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری دوره آموزشی تخصصی غیرحضوری زن و بازیابی هویت حقیقی ویژه مبلغات وبانوان فرهیخته در این شهرستان خبر داد.

وی در گفتگویی هدف از این اقدام را توجه به مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه بانوان،کیفیت بخشی فعالیتهای آموزشی تخصصی ویژه بانوان،توانمند سازی تبلیغی مبلغات باهدف پاسخ به شبهات دینی،اثرگذاری مضاعف برنامه های تبلیغی بانوان و استمرار کارگاه های تخصصی غیرحضوری بانوان و توجه به ماموریت های آموزش تخصصی کوتاه مدت بانوان عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور مبلغات و بانوان فرهیخته در حوزه های فرهنگی،قرآنی،اجتمایی و مذهبی افزود:مشارکت و فعالیت اثربخش زنان در عرصه های اجتمایی و فرهنگی در کنار مردان،تجلی حضور انقلابی توام با ارزش های والای انقلاب اسلامی برگرفته از تعالیم حیاتبخش اسلام ناب محمدی(ص) است.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی فامنین با بیان اینکه زنان با رعایت حجاب و عفاف می توانند به وظائف تربیتی و اجتمایی خود،عملکرد عمیقی را در جامعه ایفا کنند،اظهار داشت:با اندکی تامل در تاریخ اسلام درمی یابیم مردان بزرگ همواره در دامان زنان پاکدامن و عفیف تربیت یافته اند.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار