آخرین اخبار

2. آذر 1392 - 9:10   |   کد مطلب: 4980
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت:در طول 34 سالي كه از عمر با بركت اين تشكل مي‌گذرد، هر روز مردم ما از ميوه‌هاي شيرين آن بهره‌مند بوده‌اند، و اين درخت تناور هر روز رشد زيادي كرده است و هر لحظه به اهداف و آرمان‌هاي بلند خود نزديك‌تر مي‌شود.

همه كساني كه پاسداري از ارزش‌هاي الهي را وظيفه خود مي‌دانند، بسيجي‌اند

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: تعداد اعضاي سازماندهي شده بسيج در مردادماه امسال از مرز 20ميليون نفر عبور كرد.
سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين، به مناسبت هفته بسيج با حضور در نمازجمعه اين هفته تهران به عنوان سخنران پيش از خطبه‌ها، ضمن تسليت ايام مصائب اهل بيت و گراميداشت فرا رسيدن سالروز تشكيل بسيج مستضعفين اظهار داشت: اين تشكل يادگار بزرگ امام راحل و تشكل مخلصان راه ولايت و پيروان اهل بيت (ع) به شمار مي‌رود.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: اين تشكلي است كه بنيانگذار آن، او را شجره طيبه ناميد و قرآن نيز شجره طيبه را درخت ارزشمندي مي‌داند كه ريشه و اصل آن در زمين و شاخ و برگ آن در آسمان‌هاست و هر لحظه ثمرات و ميوه‌هاي شيرينش را نثار عاشقان اين مسير مي‌كند. وي با بيان اينكه ريشه و اصل شجره طيبه بسيج، ولايت است، يادآور شد: شاخ و برگ آن مردم مؤمنند و ميوه‌اش عزت، عظمت، سربلندي و تقرب الي‌ا... به شمار مي‌رود كه ميوه شيرين آن، همه كرامت‌ها و فضائل انساني است. خداوند را به خاطر اين نعمت بزرگ سپاس مي‌گوييم كه چنين بركتي را به كشور ما ارزاني داشت.
سردار نقدي با تأكيد بر اينكه در طول 34 سالي كه از عمر با بركت اين تشكل مي‌گذرد، هر روز مردم ما از ميوه‌هاي شيرين آن بهره‌مند بوده‌اند، افزود: اين درخت تناور هر روز رشد زيادي كرده است و هر لحظه به اهداف و آرمان‌هاي بلند خود نزديك‌تر مي‌شود.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين يادآور شد: هميشه بهترين وصف‌ها را از امام راحل و امام حاضر در مورد بسيج شنيده‌ايم و هيچ نهاد و تشكل و مجموعه‌اي به اندازه‌اي كه ولي امر از او تجليل كردند، مورد تجليل واقع نشده است و در همين هفته ديديم كه مجمع بزرگ فرماندهان بسيج سراسر كشور در محضر مقام معظم رهبري حضور يافتند و ايشان بيانات بلندي در وصف بسيج فرمودند و آن را مظهر عظمت ملت عنوان كردند كه موجب اميد و اعتماد مردم و ترس و هراس دشمن است.
سردار نقدي گفت: آرزوي بزرگ امام خميني (ره) تشكيل ارتش 20 ميليوني بود كه امروز محقق شده است؛ در مرداد ماه امسال ما از مرز 20 ميليون بسيجي سازمان‌ يافته عبور كرديم.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: همه مردم ايران بسيجي هستند و آن طور كه مقام معظم رهبري فرمودند، همه دلدادگان به اين نظام و انقلاب و كساني كه پاسداري از ارزش‌هاي الهي را وظيفه خود مي‌دانند، بسيجي‌اند اما از اين تعداد، آنچه كه ما توانستيم با شماره ملي مشخص، براي برنامه‌هاي معيني كه در دستور كار نظام قرار دارد، سازماندهي كنيم، بيش از 20ميليون نفر است.
سردار نقدي تصريح كرد: در برابر چنين نيروي عظيم، با ايمان و اعتقاد كه خداوند متعال در قرآن كريم وعده داده است كه يك نفر آنها برابر 10نفر از دشمن است، سخن از تهديد نظامي يك بيان مضحك است. با چنين نيرويي هيچ حجتي براي عقب‌نشيني، سازش و كوتاه آمدن در برابر دشمن وجود ندارد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار