آخرین اخبار

27. آبان 1402 - 18:00   |   کد مطلب: 27422
فرمانده کل سپاه گفت:مسلمانان انتقام مردم مظلوم غزه را خواهند گرفت و این انتقام تاریخ انقضا ندارد و این یک داستان دامنه‌دار است.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (شنبه ۲۷ آبان ماه) در اجتماع سراسری مردم تهران برای حمایت از کودکان فلسطین که در میدان انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: صمیمانه از حضور دریایی ملت بزرگ و با شکوه ایران عزیز سپاسگزارم که امروز را به عنوان یک یوم الله برای تاریخ اسلام و ایران تبدیل کردند.

وی بیان کرد: امروز همه ایران اسلامی سرشار از محبت، عاطفه و غیرت دینی برای حمایت از کودکان شریف‌ترین مردمان روی زمین یعنی فلسطین عزیز است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آنچه در طوفان الاقصی اتفاق افتاد، بازتابی از جنایت‌ها و ظلم‌های یکصد ساله جنایت‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و بریتانیا علیه فلسطین بود و ۷۵ سال است که آنها را آواره کرده و امنیت و پیشرفت را از مردم فلسطین گرفته‌اند.

وی ادامه داد: دولت انگلستان سرزمین فلسطین را از مردم فلسطین غصب کرد و آن را در اختیار صهیونیست‌ها قرار داد و بعد از آن ماجراهایی چون قتل و کشتار مردم مظلوم فلسطین رخ داد. بارها قتل عام‌های هولناکی علیه مردم فلسطین انجام شده است و همه اینها توسط اربابان جنایات جهانی انجام شده است.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار