آخرین اخبار

30. مهر 1403 - 9:59   |   کد مطلب: 28956
فرماندار فامنین گفت: سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان اهمیت بسزایی دارد و کشاورزان اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» در اولین روز از کلاس آموزشی مأمورین سرشماری کشاورزی شهرستان، سید روح‌الله حسینی در این دوره از کلاس‌ها حضور یافت و ضمن خسته نباشید به اعضای ستاد و مأموران آمارگیر سرشماری از نحوه آموزش و فراگیری آنها مطلع شد.

فرماندار فامنین در دوره آموزش سرشماری عمومی کشاورزی بیان کرد: برای برنامه‌ریزی صحیح در بخش کشاورزی، نیاز به اطلاعات دقیق و بهنگام در سطح آبادی‌ها و شهرها است که فقط از سرشماری به دست خواهد آمد. 

وی با اشاره به اهمیت سرشماری، به فراگیران تأکيد نمود؛ سرشماری عمومی کشاورزی نقش محوری و پایه‌ای در نظام ملی آمارهای کشاورزی هر کشوری ایفا می‌کند و یک منبع بسیار مهم در این زمینه تهیه داده‌های ساختاری و پایه‌ای بخش کشاورزی محسوب می‌شود.

حسینی افزود: نکته حائز اهمیت در بحث سرشماری، اول توجه به اهمیت این مأموریت و برنامه‌ریزی جهت کمک و پشتیبانی از هر فضا در جامعه و دومین نکته داشتن اطلاعات دقیق و درست می‌باشد و با توجه به اینکه امورات مردم شهرستان بحث کشاورزی بوده انجام دقیق سرشماری در شهرستان اهمیت بسزایی دارد و همه مردم باید نسبت به موضوع سرشماری اهتمام لازم را داشته باشند.

گفتنی است کلاس آموزشی مأموران آمارگیر اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی به مدت شش روز کاری در محل سالن جلسات فرمانداری  از ساعت ۸ صبح الی ۱۴:۳۰ عصر برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار