آخرین اخبار

8. شهريور 1403 - 12:11   |   کد مطلب: 28832
دیدار فرمانده سپاه فامنین و کادر نظامی این سازمان با فرماندار شهرستان به مناسبت هفته دولت در سالن جلسات فرمانداری به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، هادی ربانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فامنین بهمراه حجت‌الاسلام والمسلمین سسد حسین غفاری‌ستار و حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رضایی و کادر نظامی به منظور تبریک این هفته با سید روح‌الله حسینی فرماندار شهرستان فامنین امروز ۸ شهریور ۱۴۰۳ در محل فرمانداری دیدار به عمل آورد.

 

در این دیدار فرمانده سپاه شهرستان ضمن قدردانی از تلاش‌های دولت در راستای پیشرفت و آبادانی شهرستان، اظهار داشت که سپاه آمادگی کامل خود را برای همکاری و حمایت از برنامه‌های دولت اعلام می‌دارد. 

 

 

فرماندار شهرستان نیز با ابراز رضایت از این دیدار، ضمن تقدیر از فعالیت‌های سپاه در حوزه‌های مختلف، بر لزوم ادامه همکاری و تعامل میان دو نهاد برای تحقق اهداف توسعه‌ای شهرستان تأکید کرد. 

 

وی همچنین از آمادگی فرمانداری برای استقبال از هرگونه طرح و برنامه‌ای که به بهبود وضعیت شهرستان کمک کند، خبر داد.

 

سیدروح‌الله حسینی در پایان بیان داشت: از ۷۰۰ مورد مطالبه مردم در روستاها بیش از ۴۰۰ مورد محقق گردیده و کمتر ۳۰۰ مورد هم در آینده نزدیک به نتیجه خواهد رسید.

 

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار