16. مرداد 1403 - 12:10   |   کد مطلب: 28786
مرکز جامع سلامت بخش پیشخور از جمله پروژه‌های بود که توسط فرماندار شهرستان فامنین از نزدیک بازدید و ضمن قرار گرفتن در روند اجرای پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین»سید روح‌الله حسینی ضمن بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تجرک از کادر بهداشت و درمان شهرستان فامنین تقدیر کرد و تاکید داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هر چه سریع تر پروژه در حال احداث مرکز جامع سلامت تجرک بررسی و در جریان نحوه اجرا و میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

فرماندار فامنین با بررسی مشکلات این پروژه اظهار داشت: در جریان وضعیت این پروژه در حال ساخت، نحوه اجرا و میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت و تاکید بر آماده‌سازی این مرکز برای افتتاح در هفته دولت تاکید کرد.

سید روح‌الله حسینی در حاشیه این بازدید ایجاد مراکز جامع سلامت تجرک را در جهت بهبود و ارتقاء وضعیت سلامت مردم دانست و بیان داشت: افتتاح مراکز جامع سلامت در بخش پیشخور (تجرک) در جهت دسترسی سریع و آسان به مرکز بهداشتی و درمانی، کاهش هزینه‌های درمانی و حل مشکلات روستاهای اطراف تجرک خواهد بود.

در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان و معاون عمرانی اظهار کرد: توجه به پیشبرد مسائل بهداشتی در شهرستان و بخش پیشخور، ارائه خدمات به مردم و اهالی روستاهای اطراف به صورت مطلوب حائز اهمیت است.

آرش مفرح‌ذات با بیان اینکه تسریع پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ در اولویت است، خبرداد: این پروژه رو به اتمام و در سریع‌ترین زمان آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

در این بازدید آرش مفرح‌ذات مدیر شبکه بهداشت ودرمان، مرادی سرپرست مرکز بهداشت فامنین، حمید رستمی معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، سیادت بخشدار پیشخور، از پروژه‌ در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تجرک بازدید کردند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار