آخرین اخبار

2. اسفند 1402 - 14:09   |   کد مطلب: 27806
زنگ یادواره شهدای شهرستان فامنین نواخته شد:
با دستان پدر دانشمند هسته‌ای ایران
زنگ یادواره ۳۰۰ شهید شهرستان فامنین امروز به دستان پدر گرامی دانشمند هسته‌ای شهید مصطفی احمدی‌روشن در آموزشگاه دخترانه صدیقه کبری نواخته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» همزمان با روز جوان و در آستانه برگزاری یادواره ۳۰۰ شهید شهرستان فامنین مراسمی با حضور پدر شهید عالی‌مقام مصطفی احمدی‌روشن در آموزشگاه پسرانه حضرت علی علیه‌السلام و آموزشگاه دخترانه صدیقه‌کبری شهرستان فامنین برگزار شد.

حاج رحیم احمدی‌روشن(پدر شهید) در این مراسم و حضور در جمع دانش‌آموزان شهرستان فامنین ضمن بیان خاطراتی از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهید مصطفی احمدی روشن، افزود: بدخواهان نظام می‌دانند چه کسانی را ترور کنند و از این جهت نوجوانان بایستی بجای تبلیغات رسانه‌ای دشمنان، سیره شهیدان را سر لوحه خود قرار بدهند.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی دانشمندان هسته‌ای که مایه اقتدار و امنیت ایران در برابر تهدیدهای خارجی را عنوان کرد و شهادت در راه این نظام و انقلاب را آرزوی قلبی مجاهدان گمنام برشمرد.

گفتنی است مصطفی احمدی‌روشن، از پایه گذاران سایت هسته‌ای نطنز و معاون بازرگانی سایت نطنز بود که در آستانه اربعین حسینی و در ساعت ۸:۳۰ صبح ۲۱ دیماه سال ۹۰ درحالی‌که به محل کار خود می‌رفت توسط دو تروریست موتورسوار با چسباندن یک بمب مغناطیسی در میدان کتابی تهران ترور شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار