آخرین اخبار

28. فروردين 1396 - 23:21   |   کد مطلب: 23850
حوزه هنری استان همدان در هفته هنر انقلاب برگزار می‌کند
مستندسازی با منوچهر مشیری
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان از برپایی کارگاه تخصصی فیلم مستند با حضور منوچهر مشیری خبر داد.
مستندسازی با منوچهر مشیری

به گزارش آوای فامنین، به نقل از نافع، داوود عبدالملکی در این باره گفت: بخشی از فعالیت واحد هنرهای تصویری، در راستای آموزش حرفه‌ای فیلمسازی به افراد مستعد در این رشته است.

 

وی ادامه داد: این واحد با هدف کشف استعدادهای جوان و آموزش حرفه‌ای مستندسازی، برنامه‌ها و کارگاه‌های متعددی را برگزار می‌کند و در این راستا و به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، کارگاه تخصصی فیلم مستند با موضوع مستند پرتره است.

 

عبدالملکی اضافه کرد: این برنامه شامل بیان توضیحاتی پیرامون تعاریف و قواعد مستندسازی، انتقال تجربه‌های مستندساز، نمایش تعدادی از فیلم‌های مستند منوچهر مشیری و نشست پرسش و پاسخ است.

 

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان در پایان افزود: این کارگاه روز سه شنبه از ساعت 15 الی 18 و چهارشنبه از ساعت 10 الی 13 و 15 الی 18 در محل حوزه هنری استان واقع در ابتدای خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین با حضور فعالان و علاقمندان برگزار می‌شود.

 

گفتنی است؛ مستند پرتره زیرشاخه سینمای مستند است که به ساخت فیلم درباره چهره‌ای سرشناس در حوزه‌های مختلف اختصاص دارد؛ این نوع مستند اهمیت ویژه‌ای در مستندسازی دارد و ازجمله ویژگی‌های شاخص آن می‌توان به شناخت بصری مردم اشاره کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار