آخرین اخبار

22. مرداد 1392 - 8:29   |   کد مطلب: 2101
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس
زمان آزمون و خطا گذشته است
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: دخیل نبودن وزرای پیشنهادی در جریان فتنه و قرار نگرفتن آنها در جرگه ساکتین فتنه از موضوعاتی است که مجلس آن را در رد و یا تأیید صلاحیت آنان مورد توجه دارد.

امیر خجسته با اشاره به اینکه دولت آینده باید به درد مردم رسیدگی کرده و زمینه پیشرفت و تعالی بیش از پیش نظام را فراهم آورد، اظهار داشت: تحقق این مهم در گرو داشتن کابینه‌ای قوی و کارآمد است.

وی با اشاره به کابینه پیشنهادی دولت روحانی گفت: بررسی سوابق کاری این وزرای پیشنهادی در جلسات مختلف در دستور کار مجلس است تا وزرای اصلح را مشخص کرده و آنها را تأیید کند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کابینه دولت یازدهم باید دارای شاخصه‌های توانمندی و کارآمدی باشد، تحول‌گرا و اثرگذار بودن را از دیگر مشخصه‌های آنان دانست.

وی با بیان اینکه وزرا باید دارای تجربه کاری بالایی باشند، گفت: قطعاً دیگر زمان آزمون و خطا گذشته است و باید با مدیریتی قوی و از روی برنامه نسبت به رفع و رجوع مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم وارد عرصه شد.

خجسته ابراز داشت: طی بررسی‌های صورت گرفته تا به امروز، بیشتر وزرا دارای تجارب خوبی بوده‌اند ولی آن چه مهم است کارآمدی و اثرگذاری این افراد و نپرداختن آنها به حاشیه است که باید مد نظر باشد.

وی دوری از بازی‌های سیاسی و جناحی را عامل پیشبرد بهتر امور دانست و افزود: دخیل نبودن وزرای پیشنهادی در جریان فتنه و قرار نگرفتن آنها در جرگه ساکتین فتنه از دیگر موضوعاتی است که مجلس آن را در رد و یا تأیید صلاحیت آنان مورد توجه دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه بنای مجلس در همدلی و همراهی با دولت است، ابراز داشت: توجه به حق و حقوق مردم و مطالبات آنها نیز یکی از اولویت‌های اساسی مجلس است که اهمیت بسیاری دارد.
فارس

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار