آخرین اخبار

30. تير 1392 - 18:41   |   کد مطلب: 1960
سرپرست اداره صنعت ،معدن وتجارت فامنین
انجام 1119 بازرسی از بازار فامنین/ تشکیل 65 پرونده تخلف
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فامنین گفت: در سه ماه امسال یک هزار و 119 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان فامنین انجام شد.

download

علی شاکری  اظهار داشت: در سه ماه امسال یک هزار و 119 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان فامنین انجام شد.

وی تعداد پرونده متشکله را 65 مورد دانست و ادامه داد: میزان تخلفات نیز 115 میلیون و 960 هزار ریال بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فامنین تعداد بازرسی از نانوایی‌های سطح شهرستان در این مدت را 62 مورد عنوان کرد و ابراز داشت: در این راستا سه پرونده تخلف تشکیل شد.

*همکاری 12 واحد صنفی در اجرای طرح ضیافت

وی با اشاره به اجرای طرح ضیافت در شهرستان از همکاری 12 واحد صنفی در برگزاری این طرح خبر داد و افزود: در حال حاضر 60 تن برنج هندی و تایلندی برای عرضه به مردم در شهرستان جذب شده است.

شاکری قیمت برنج تایلندی را یک هزار و 900 تومان و برنج هندی را یک هزار و 700 تومان دانست.

به نقل از فارس

وی از عرضه 145 تن شکر با قیمت یک هزار و 500 تومان خبر داد و ابراز داشت: گوشت منجمد قرمز به میزان سه تن و با قیمت 17 هزار تومان و مرغ منجمد نیز به مقدار 18 تن و با قیمت 4 هزار و 850 تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

*فعالیت 400 واحد صنفی فاقد پروانه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان فامنین در بخش دیگری از سخنانش از فعالیت یک هزار و 400 واحد صنفی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: نزدیک به 400 واحد صنفی بدون پروانه کسب فعالیت می‌کنند.

وی گفت: واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب تا تاریخ 31 مرداد مهلت دارند نسبت به ثبت نام در سامانه اصناف ایران به منظور اخذ پروانه کسب اقدام کنند در غیر این صورت  امسال مشمول 50 درصد جریمه از سوی دستگاه‌های اعمال‌کننده جرائم از قبیل آب، برق، گاز، تلفن، مالیات و عوارض شهرداری می‌شوند.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار