آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1392 - 10:51   |   کد مطلب: 1483
همزمان با برگزاری نخستین بازار تئاتر کودک و نوجوان، پنج عنوان کتاب منتشر می‌شود.

 

مجید اَمرایی، دبیر بازار تئاتر کودک و نوجوان با اعلام این خبرافزود: اجرای نمایش‌های رادیویی، گذرگاهی و صحنه‌یی از بخش‌های بازار تئاتر کودک و نوجوان است. همچنین در بخش «بازار عرضه» محصولات و ابزارهای تئاتر کودک و نوجوان که شامل نمایش‌نامه کودک و نوجوان، عروسک‌ها، بازی‌های عروسکی، نشریات مختلف کودک و نوجوان و مرکزهای مشاوره که شامل بهزیستی، آموزش‌ و پرورش،‌ حوزه‌ی هنری، جشنواره همدان و مرکز کانون پرورش فکری می‌شود، حضور دارند.

وی ادامه داد: بخش دیگری با عنوان سمینار در این بازار است که با حضور نمایندگان ایران و پنج قاره جهان با شرکت نویسندگان و پژوهندگان در حوزه‌ی کودک و نوجوان برگزار می‌شود. همچنین در طی این بازار پنج کتاب منتشر می‌شود و دو عروسک باستانی ایرانی با عنوان «بازیچه عروسک» یکی به قدمت 3 هزار سال و دیگری به قدمت 900 سال معرفی می‌شوند. همچنین بخش دیگری هم با عنوان «نگاه نو» در نظر گرفته شده است.

دبیر بازار تئاتر کودک و نوجوان همچنین تصریح کرد: ما در طی برگزاری این بازار سمیناری را تحت عنوان «ملل» داریم که نمایندگان خارجی و ایرانی به معرفی کار ویژه‌های خود می‌پردازند.

او درباره‌ی حضور کشورهای دیگری که قرار است در بازار تئاتر کودک و نوجوان حضور یابند، گفت: تاکنون با بیش از 86 کشور برای حضور دعوت کردیم اما هنوز حضورشان قطعی نشده است.

امرایی در پایان صحبت‌های خود درباره‌ی همکاری با سایر نهادهایی که در زمینه تئاتر کودک و نوجوان فعالیت دارند، مطرح کرد: در این بازار 26 نهاد مختلف که در تئاتر کودک و نوجوان فعال هستند، محصولات خود را عرضه خواهند کرد و همچنین بخش‌های پیشنهادی مربوط به این سازمان‌ها و نهادها برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نخستین بازار تئاتر کودک و نوجوان از 8 تا 12 تیرماه در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار