آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1392 - 20:28   |   کد مطلب: 1475
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان همدان گفت: تشکل‌های دانشجویی باید با بصیرت و آگاهی از مرزهای معنوی اسلام حفاظت کنند.

 

emamifarبه گزارش آوای فامنین به نقل از  خبرگزاری فارس از همدان،  حجت‌الاسلام علی امامی‌فر در مراسم آغاز به کار رسمی تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار کرد: دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی باید با شناخت دقیق، مسائل و رفتارها شناخت دقیقی از جامعه داشته باشند.

وی اضافه کرد: اگر روح استقامت و پایمردى در مسلمانان زنده شود و در برابر افزایش تلاش و کوشش دشمنان، مسلمانان تلاش و کوشش بیشترى از خود نشان دهند، می‌توانیم پیوسته از مرزهاى جغرافیایى و عقیده‌هاى خود مراقبت کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان همدان ابراز داشت: با بصیرت و آگاهی می‌توانیم با تقواى فردى و اجتماعى، گناه و فساد را از جامعه خود دور کنیم که پیروزى آنها نیز تضمین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما شهیدان بی‌شماری در راه حفاظت از مرزهای فیزیکی اسلام و کشورمان و شهدای گرانقدری چون شهید مطهری در راه حفاظت و پاسداری از مرزهای معنوی و عقیدتی داده‌ایم، امروز دانشجویان باید به فکر حفاظت و حراست از مرزهای معنوی و عقیدتی اسلام باشند.

امامی‌فر در پایان تصریح کرد: دانشجو باید سیاسی باشد و در بحث حمایت از تشکل‌ها و فعالیت‌های دانشجویی، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را خواهد داشت.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار