آخرین اخبار

24. ارديبهشت 1392 - 17:11   |   کد مطلب: 1438
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: سه درصد ساماندهی مزار شهدا در سطح استان باقی مانده که تا پایان سال تکمیل می‌شود.

13910726000239_PhotoA

به گزارش آوای فامنین به نقل از  خبرگزاری فارس از همدان حسن ظفری ظهر امروز در کارگروه ساماندهی مزار شهدای استان همدان اظهار داشت: در خصوص ساماندهی گلزار شهدا 241 روستا را با 280 مزار شروع کردیم.

وی گفت: در شهرستان نهاوند 16 روستا و 481 مزار، تویسرکان با 29 روستا و 271 مزار، در اسدآباد 17 روستا با 133 مزار، کبودراهنگ 10 روستا و 274 مزار، رزن 45 روستا و 362 مزار و در فامنین نیز هفت روستا با 109 مزار وجود دارد که کار ساماندهی بیشتر این روستا‌ها انجام شده و سه درصد باقی مانده تا پایان سال به پایان می‌رسد.

 

رئیس بسیج سازندگی استان همدان نیز در ادامه جلسه اظهار داشت:  بحث اعتبارات سال گذشته 202 درصد بوده که به نسبت تخصیص اعتبارات مزار شهدا ساماندهی و تحویل شده است.

شهرام صادقی بیان داشت: در اسدآباد بالای 70 درصد کار انجام شده و در کبودراهنگ با پنج روستا و 41 مزار توانستیم سه روستا را کامل و تحویل دهیم و ساماندهی گلزار شهدای دو روستای دیگر را نیز تا پایان سال تکمیل و تحویل ‌دهیم.

وی خاطر نشان کرد: در ملایر نیز بسیج سازندگی دو روستا را ساماندهی کرده و همچنین در فامنین مزار شهدای شهری و روستایی ساماندهی شده اما در بهار تاکنون روند ساماندهی گلزار شهدا را شروع نکردیم که به محض رسیدن اعتبارات کار را شروع خواهیم کرد.

رئیس بسیج سازندگی استان همدان به کل پیشرفت فیزیکی بحث ساماندهی گلزار شهدا توسط بسیج سازندگی اشاره و عنوان کرد: 70 درصد پیشرفت فیزیکی را در امر ساماندهی گلزار شهدا داشتیم که با توجه به برآورد هزینه ریالی امیدواریم اعتبارات این بحث افزایش پیدا کند.

*15 میلیارد و 866 میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدا

کارشناس برنامه‌ریزی و بودجه نیز در ادامه جلسه اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح ساماندهی گلزار شهدای استان همدان 15 میلیارد و 866 میلیون تومان اعتبار مشخص شده بود که 12 میلیارد تومان از این رقم تخصیص یافته است.

جلیل مهرپویان بیان داشت: در خصوص ساماندهی گلزار شهدا یک کمیته فنی تشکیل شد که در این کمیته برای ساماندهی هر مزار 4 میلیون و 600 هزار تومان در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری 4 میلیارد تومان دیگر نیاز داریم تا بتوانیم بحث ساماندهی گلزار شهدا را به صورت صد در صد به اتمام برسانیم.

کارشناس برنامه‌ریزی و بودجه استان همدان در پایان سخنانش گفت: از این 4 میلیارد تومان 500 میلیون تومان مربوط به ساماندهی گلزار شهدای گمنام است.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار