آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1392 - 10:25   |   کد مطلب: 1408
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان گفت: تیم همدان با كسب 65 امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات موتوركراس انتخابی تیم ملی كشور را كسب كرد.

به گزارش آوای فامنین، محمدامین روحی افزود: مسابقات موتوركراس انتخابی تیم ملی با رقابت275 موتور سوار از سراسر كشور به مدت دو روز در پیست همدان برگزار شد.

وی اضافه كرد: با جمع بندی امتیازات تیم ها، شهرداری كرمان با 58 امتیاز بر سكوی دوم ایستاد و هیات اصفهان با 52 امتیاز مقام سوم را به دست آورد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان در ادامه گفت : این مسابقات پنج شنبه در كلاسهای 65 سی سی خردسالان 6 تا 12سال ، 85سی سی 12 تا 15 سال ، 125 و 250سی سی جوانان برگزار شد.

وی با اشاره به نتایج انفرادی این مسابقات گفت: در كلاس 65 سی سی محمد صمدی نیا از همدان به مقام قهرمانی رسید و امیررضا صادقی از شهرداری كرمان دوم شد و امین حمزه خانی از استان البرز جایگاه سوم را كسب كرد.

روحی افزود : در كلاس 85 سی سی نیز امیرخدابنده لو از مدرسه قهرمانان ، متین حسینی از شهرداری كرمان و محمد رضا سلیمانی از سیستان و بلوچستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی بیان داشت: در كلاس 250سی سی جوانان، امیررضا ثابتی فر از همدان اول شد، مرآت نراقی از تیم لواسان و مجتبی كریم زاده از اصفهان در جایگاههای دوم و سوم ایستادند .

وی اضافه كرد: در كلاس 450سی سی جوانان نیز علی یوسفی از همدان به مقام قهرمانی رسید، ایرج قادری از اصفهان دوم شد و عرفان موذن از شهركرد در جای سوم ایستاد.

روحی یادآور شد: سن شركت كنندگان برای پیشكسوتان 40 سال به بالا بود و در كلاس 250سی سی این رده سنی نیز سیدكمال میر محسنی از سمنان ، سعید كریم زاده از اصفهان و رسول علیزاده آذربایجان شرقی و در كلاس 450 سی سی، حمید كریم زاده از اصفهان ، محمود جدیدی و علی كاووسی هر دو از لرستان به ترتیب اول تا سوم شدند .

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان افزود: محمد صمدی نیا ، امیررضا ثابتی فر و علی یوسفی ازهمدان با قهرمانی در این رقابتها به عضویت تیم ملی در آمدند و تیر ماه امسال به مسابقات موتورسواری كراس آسیا به میزبانی مالزی اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: این رقابت در شهر همدان، كیلومتر پنج جاده همدان به ملایر در مجموعه پانزده هزار نفری شهید مفتح برگزار شد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار