آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1392 - 10:14   |   کد مطلب: 1406
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه نظارت‌ها در بخش سوخت باید قوی‌تر شود، گفت: تدوین برنامه نظارتی قوی و کارآمد از مسیر تولید و مصرف می‌تواند موجب کاهش قاچاق سوخت شود.

به گزارش آوای فامنین، ابراهیم کارخانه‌ای با اشاره به اینکه مدیریت توزیع منابع سوخت از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: ضروری است با توجه به شیوه‌های جدید سودجویانه دلالان در قاچاق سوخت، روش‌های متناسبی برای مبارزه با آنها به کار گرفته شود.

وی گفت:‌ توزیع 100درصدی حامل‌های انرژی اعم از بنزین و گازوئیل با کارت سوخت یکی از راهکارهای مبارزه با قاچاقچیان سوخت به شمار می‌رود که باید مدنظر جدی قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تدوین برنامه نظارتی قوی و کارآمد از مسیر تولید و مصرف نیز می‌تواند باعث کاهش قاچاق سوخت شود.

وی عنوان کرد: متأسفانه در حال حاضر نظارت‌ها در این زمینه ضعیف بوده و مبتنی بر یک برنامه جامع نیست که ضرورت دارد در این خصوص برنامه‌ریزی مدبرانه‌ای صورت گیرد.

کارخانه‌ای در پایان ابراز داشت: این نظارت‌ها باید تحت مدیریت مشخص و هدفمندی باشد تا بتوان نسبت به تأمین منافع ملت و مبارزه با قاچاق سوخت اقدام اساسی انجام داد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار