آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1392 - 10:06   |   کد مطلب: 1400
استاندار همدان بر استفاده از توان بسیج برای کنترل بازار همدان تاکید کرد و خواستار نظارت جدی بر وضعیت بازار شد.

به گزارش آوای فامنین به نقل از صبح الوند، علي محمد آزاد در کميسيون تنظيم بازار استان همدان بر اتخاذ تدابير و تمهيدات لازم براي تنظيم و کنترل بازار تاکيد کرد و خواستار نظارت جدي تمامي دستگاه هاي مرتبط بر بازار شد.

وی گفت: دستگاه هاي اجرايي باید از نيروهاي بسيج براي نظارت و کنترل بر بازار استفاده و با افرادي که کالاها را با قيمت بالا به فروش مي رسانند برخورد کنند.

وي اضافه کرد: با توجه به در پيش بودن ايام ماه مبارک رمضان دستگاه هاي اجرايي مرتبط وظيفه دارند با برنامه ريزي مناسب کالاهاي اساسي مردم را فراهم کرده تا مردم در فراهم کردن مايحتاج زندگي خود مشکلي نداشته باشند.

وي در ادامه خواستار استفاده از سبوس در نانوايي ها شد و گفت: استفاده از نان سبوس دار موجب مي شود که مشکلات گوارشي کاهش يابد.

استاندار همدان اظهار داشت: بايد مزاياي نان سبوس دار را براي مردم بازگو کرد تا آنها به استفاده از اين نوع نان روي آورند.

استاندار در ادامه افزايش تعداد نمايشگاههايي که اقدام به عرضه کالاهاي اساسي مردم مي کنند را خواستار شد و بيان داشت: با افزايش نمايشگاه ها تجمع مردم در يک نمايشگاه زياد نمي شود و در اين زمينه مي توان از بازارچه هايي براي عرضه کالاهاي اساسي مردم استفاده کرد.

در اين نشست هر یک از دستگاه هاي اجرايي مرتبط گزارشي از اقدامات و برنامه هاي خود را براي تنظيم و کنترل بازار اعلام کردند.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار