آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1392 - 10:26   |   کد مطلب: 1188
در شرایطی که این روزها وضعیت تیم پاس همدان در آب نمک است، قرارداد تعدادی از بازیکنان این تیم هم به پایان رسیده و باید دید این بازیکنان برای آینده خود چه تصمیمی خواهند گرفت.

اااا

به گزارش آوای فامنین به نقل از ایسنا، با معلق اعلام شدن هرگونه فعالیت کادر فنی و سرپرستی تیم شهرداری تبریز، حالا وضعیت پاسی ها هم خیلی روشن نیست و با قاطعیت نمی توان از آینده این تیم مبنی بر حضور در چه مسابقاتی سخن به میان آورد.

بر همین اساس شاید بازیکنانی هم که با پاس به آخر خط رسیده اند هنوز منتظر روشن شدن تکلیف تیم هستند.

اگر روزنه امیدی برای پاسی ها به منظور رسیدن به لیگ برتر وجود داشته باشد، سبزپوشان نیز می توانند به کادر فنی و سرمربی تیم مبنی بر ماندن در پاس چراغ سبز نشان دهند، اما با ابقای پاس در دسته یک شاید ورق برگشته و بازیکنانی که قراردادشان با نماینده همدان به پایان رسیده، حاضر نشوند پای میز تمدید بنشینند.

قرارداد 10 بازیکن پاس با اتمام این فصل از رقابت های دسته یک باشگاه های کشور به اتمام می رسد، چهار بازیکن دیگر به مدت یک سال به صورت توافقی قرارداد دارند و مابقی نیز با پاس همدان یک سال یا بیشتر قرارداد دارند.

حال اگر کار پاسی ها به پلی آف و بعد از آن به لیگ برتر کشیده شود، شاید از این تعداد بازیکن خیلی ها در همدان ماندنی نباشند که در این صورت نماینده همدان نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد. اما سبزپوشان در لیگ یک ماندنی باشند شاید همین بازیکنان مقصدی بهتر از پاس در لیگ یک سراغ نداشته باشند.

مسعود غلامعلی زاد، قاسم پوراسدالله، حمید فتحی، مجتبی شیری، محمد میرطاهری، مقداد قباخلو، احمد تقوی، محسن ربیع خواه، محسن پورحاجی و کریم شاوردی قراردادشان با پاس به پایان رسیده و جلیل احمدی، عباس کاظمیان،محمد علوی و لفته حمیدی یک سال دیگر به صورت توافقی قرارداد دارند.

از لابلای سخنان این بازیکنان به راحتی می توان فهمید که اکثریت دو بحث مهم را در اولویت کاری خود برای فصل آینده قرار داده اند:

نخست مسایل مالی و اینکه جیب ها به موقع شارژ خواهد شد یا خیر و دوم آن که تکلیف تیم پاس چگونه خواهد بود، ماندن در لیگ یک یا سفر به لیگ برتر

حال باید دید این بازیکنان برای آینده ورزشی خود چه هدفی در پیش دارند.

جلیل احمدی که یک سال به صورت توافقی با پاس قرار داد دارد به ایسنا گفت: اگر شرایط مالی فصل آینده مثل امسال باشد، از پاس جدا خواهم شد.

 

وی افزود: از چند تیم لیگ برتری و تیم های دسته یک تماس هایی با من گرفته شده، اما شخصا دوست دارم در پاس بمانم چراکه شخصیت پاس را هیچ تیمی ندارد، البته به شرطی که مطالبات مالی به موقع پرداخت شود. اگر 10 درصد بیشتر به بازیکنان پول می دادند قطع به یقین مستقیم به لیگ برتر می رفتیم.

 

احمدی عنوان کرد: اگر مسائل مالی به همین منوال باشد هرطور که باشد رضایت نامه ام را از باشگاه خواهم گرفت.

قاسم پوراسدالله یکی از بازیکنانی است که قراردادش با پاس به تمام رسیده است.

 

وی در این باره گفت: فعلا تصمیم گیری برای آینده زود است، شاید در پاس بمانم و شاید هم به تیم دیگری بروم.

هافبک پاس افزود: فعلا از هیچ تیمی پیشنهادی نداشته ام و دوست دارم با خیالی آسوده در تعطیلات باشم. باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه اتفاقی برای پاس خواهد افتاد.

حمید فتحی مدافع تیم پاس درباره وضعیت خود گفت: تصمیم قطعی را وقتی می گیرم که وضعیت پاس روشن شود، دلم با پاس است و می خواهم با این تیم بزرگ به نتیجه و هدف دلخواه برسم. از چند تیم هم پیشنهاداتی دارم اما فعلا به پاس فکر می کنم.

عباس کاظمیان هم سخن از آینده را زود و همه چیز را منوط به مسائل مالی می داند.

هافیک تیم فوتبال پاس به ایسنا گفت: باید ببینیم تکلیف تیم چه خواهد شد، امسال از لحاظ مالی خیلی متضرر شدیم و اگر فصل بعد هم همین روال ادامه داشته باشد، کار برای تک تک بازیکنان سخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: هنوز پیشنهادی ندارم و اگر پاس به لیگ برتر برسد، دوست دارم توافقی با خواسته مربیان و اعضای کادرفنی و البته حل شدن مسایل مالی در پاس بمانم.

مابقی بازیکنان نیز صحبت های مشابهی انجام دادند و مشخص نیست در آینده برای پاس و بازیکنان این تیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا؛ به استناد مصوبه هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال شهرداری تبریز تا اطلاع بعدی از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال معلق و حق فعالیت فوتبالی در هیچ رده‌ای را نخواهند داشت. با این رای پاسی ها به آینده امیدوار شده اند و تقریبا رفتن به پلی آف لیگ برتر محتمل به نظر می رسد، بر همین اساس بازیکنان پاس نیز منتظر آینده تیم هستند تا تصمیم گیری کنند.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار