آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1392 - 19:14   |   کد مطلب: 1144
امید زندگانی گفت: بعضی معتقدند که شرکت همزمان من و امین رای‌های ما را تقسیم می‌کند و حضور هنرمندان در انتخابات شورای‌شهر از روی چشم و هم‌چشمی بوده است.

118933_635022474271593965_l

امید زندگانی گفت: این روزها تب کاندیداتوری در میان هنرمندان حسابی بالا گرفته است و همین موضوع باعث شد که گمانه زنی‌های زیادی در این‌باره شکل بگیرد.

به بهانۀ حضور امید زندگانی با عنوان کاندیداتوری شورای‌شهر و احتمال رقابت و یا ائتلاف او با برادرش امین زندگانی، که اعلام کاندیداتوری کرده است با او گپ‌و گفتی داشتیم.

به پیشنهاد یکی از اعضای تشخیص مصلحت نظام کاندیدا شدم
همیشه دوست داشتم در کنار وادی هنر بتوانم کاری در جهت پیشرفت و اعتلای فرهنگ کشورم داشته باشم چرا که بر این باور بودم از نعمتی که خداوند در اختیار ما قرار داده است و مورد توجه و لطف مردم واقع هستیم باید به نفع آنها استفاده کنیم تا از این طریق گامی اساسی برای خدمت‌گذاری و حل مشکلات آنها برداریم وقتی به پیشنهاد یکی از اعضای شورای مصلحت نظام، نسبت به کاندیداتوری در شورای‌شهر ترغیب شدم سعی کردم این موضوع را مورد بررسی قرار دهم و بعد از مدتی تصمیم گرفتم تا به عنوان کاندیدا در انتخابات شورای‌شهر شرکت کنم.

از کاندیدا شدن برادرم بی‌خبر بودم
از مدت‌ها قبل روی طرح کاندیداتوری در شورای‌شهر فکر کرده بودم و برنامه‌ریزی‌های زیادی را هم در این‌باره انجام داده بودم با این حال اصلاً فکر نمی‌کردم که برادرم امین هم تصمیم گرفته باشد تا در شورای‌شهر به عنوان کاندیدا شرکت کند البته مدتی قبل یکسری حرف‌هایی را در این زمینه شنیده بودم اما در صحت آن تردید داشتم تا اینکه طریق اس‌ام‌اس متوجه شرکت او هم در انتخابات شدم و از این بابت هم تا حدی خوشحال شدم.

شاید با امین زندگانی ائتلاف کنم
بعضی از دوستان معتقدند که شرکت همزمان من و امین رای‌های ما را به نوعی تقسیم می‌کند و بهتر است که ما با یکدیگر ائتلاف کنیم. خب شاید این کار را در آینده‌ای نه چندان دور انجام دهیم اما هنوز برنامه‌ای برای آن نداریم. در هر حال شکی ندارم که امین ‌هم مانند من هدفش از شرکت در این عرصه صرفاً خدمت کردن به مردم است. اما خب شانس این هم وجود دارد که هر دوی ما وارد شورای‌شهر شویم و با هم به مردم و شهرمان خدمت کنیم.

کاندیدا شدن هنرمندان از روی چشم و هم چشمی نبود بلکه...
امسال برخلاف سال‌های گذشته هنرمندان حضور چشمگیری برای کاندیداتوری در شورای‌شهر داشتند در این میان عده‌ای مطرح می‌کردند که این قضیه از روی چشم و هم‌چشمی بوده است اما این موضوع کاملاً بعید است چون وقتی من از کاندیدا شدن برادرم بی‌اطلاع بودم بعید به نظر می‌رسد که باقی افراد نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند به عقیدۀ من حضور هنرمندان حزبی و جناحی بوده است و این موضوع را هم به فال نیک می‌گیرم.

در شورای شهر هنرمندان از ورزشکاران موفق تر خواهند بود
هنرمندان تا کنون نقش چندان پررنگی را در شورای شهر نداشتند و بیشتر کرسی ها در اختیار ورزشکاران بوده است به عقیده من ورزشکاران آن طور که باید تخصصی در امر شهرسازی و ... ندارند و خب فکر می کنم هنرمندان با تکیه بر مسائل فرهنگی بتوانند کارنامه موفق تری را نسبت به آن دوستان به جای بگذارند.

هنرمندان سهم زیادی در بهبود فضای شهری دارند
یکی از مسائلی که می‌تواند باعث پیشرفت یک شهر شود تقسیم کرسی شورای شهر به افراد مختلف با دیدگاه‌های متفاوت است شکی ندارم که اگر هنرمندان هم به نسبت افراد سیاسی ،مذهبی،و ورزشی بتوانند وارد این عرصه شوند بی شکمی توانند باعث اعتلای فرهنگ در کشور شوند.

منبع:برنا

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار