آخرین اخبار

31. فروردين 1392 - 12:49   |   کد مطلب: 1114
امام جمعه فامنین گفت: آمریکا باید از ماجرای طبس عبرت بگیرد و بفهمد که اگر قدرت خداوند پشتیبان ملتی باشد هیچ قدرت دیگری جلودار آن نیست.

39E7D97E-BA24-1949-D061-CA10B017E67E

 

حجت الاسلام والمسلمین ثابتی امام جمعه شهرستان فامنین در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به واقعه شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس گفت :آمریکا همواره بر این فکر است همه چیز را تکنیکهای نظامی رقم میزند در حالی که آذرماه 1358  با تمام امکانات جنگی و دفاعی و نیروهای زبده و کارآزموده خود با طرح و برنامه دقیق قبلی برای آزادی گرونگانهایی که به حماسه دانشجویان انقلابی خط امام در لانه جاسوسی دستگیر شده بودند ، آمده بود ولی گرفتار طوفان شن شد و آن ماموران الهی، ارتش آمریکا را همچون سپاه ابرهه به کام نابودی وهلاک فرو بردند.

خطیب نماز جمعه فامنین تصریح کرد:ماجرای طبس درس عبرتی برای آمریکاست تا با ملتی که انقلاب و رهبری آنها با پشتوانه قدرت الهی شکل گرفته در نیفتد .چراکه مقامات آمریکایی نیز به این مسئله اذعان داشته و گفتند آیت الله خمینی در بالکن مسجد جماران با هر دستی که برای حاضرین تکان می دادند یکی از هواپیماهای ما سقوط می کرد.

امام جمعه فامنین همچنین ضمن تبریک به مناسبت  تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 افزود: تشکیل سپاه یکی از ملزومات انقلاب بود چرا که باید از این انقلاب که با خون شهدا بدست آمده بود پاسداری می شد تا از این مسیر پر پیچ وخم عبور کند و چه بسا شیرمردانی که از این انقلاب و مرز و بوم،با  جان و دل پاسداری کردند.

حجت الاسلام ثابتی درخصوص سالروز انقلاب فرهنگی نیز گفت : دانشگاه های کشور در زمان انقلاب وضعیت نابسامانی داشتند و به محل پایگاههای گروهکهای منافقین و معاندین نظام تبدیل شده بودند که به فرمان امام راحل با تشکیل انقلاب فرهنگی این پایگاهها منحل و افراد متخصص و فرهنگی جذب دانشگاهها شدند.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار