آخرین اخبار

30. فروردين 1392 - 12:18   |   کد مطلب: 1106
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: در راستای حضور استادان و علاقمندان مرتبط با حوزه صنعت و صادرات همدان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران، تورهای صنعتی ایجاد می شود.

IMG18141777

بهرام هاشمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی در تهران اظهار داشت: واحدهایی که برای حضور در این نمایشگاه و داشتن غرفه ثبت نام کرده اند، خدمات مورد نیازشان انجام و به مرکز معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه برای افرادی که بنابر رشته تحصیلی مرتبط با صنایع، علاقمند به حضور در این نمایشگاه باشند، تورصنعتی ایجاد می شود، گفت: کارکنان واحدهای صنعتی که خواستار بازدید از این نمایشگاه هستند نیز از تور صنعتی بهره مند می شوند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان همدان افزود: مدیران صنایع و کارشناسان مرتبط با بحث صنایع و صادرات نیز در راستای آشنایی بیشتر با حوزه بازار و حوزه فروش می توانند در قالب این تورها به نخستین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران اعزام شوند.

وی ابراز داشت: استادان و علاقمندان در حوزه های صنعت، خانه صنعت، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون با مراجعه به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان همدان می توانند در این تورهای صنعتی ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تخصصی بین المللی از هفتم اردیبهشت ماه گشایش می یابد، گفت: ثبت نام در تورهای صنعتی در همدان از امروز آغاز شده و محدودیتی از نظر تعداد افراد وجود ندارد.

هاشمی در پایان ابراز داشت: تورهای صنعتی برای حضور در نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادراتی ایران پس از انجام ثبت نام از علاقمندان مرتبط با حوزه صنعت، از هفتم تا یازدهم اردیبهشت ماه امسال فعال خواهد بود.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار