آخرین اخبار

29. فروردين 1392 - 17:45   |   کد مطلب: 1043
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: به برکت رهبری‌های پیامبرگونه آیت‌الله خامنه‌ای و اقتدار نیروهای مسلح، هم اکنون ما در جزیره امن و ثبات تنفس می‌کنیم.

13910323000497_PhotoA

به گزارش آوای فامنین به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی صبح امروز در مراسم رژه ارتش که در میدان باباطاهر برگزار شد، اظهار کرد: ما باید خداوند منان را بسیار شکر کنیم که ما را در زمانی آفرید که پرچم اسلام در اهتزاز است و انقلاب مقدس و پربار جمهوری اسلامی بر سر ما سایه افکنده است.

وی با بیان اینکه مکتب انسان‌ساز و حیات‌بخش اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هر لحظه جان تازه‌ای در کالبد ما می‌دمد، افزود: به برکت رهبری‌های پیامبرگونه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و اقتدار نیروهای مسلح به خصوص ارتش سرافراز جمهوری اسلامی هم اکنون ما در جزیره امن و ثبات تنفس می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در همدان بیان داشت:‌ دو نعمت بزرگ خداوند بر انسان‌ها سلامتی و امنیت است که امنیت برای عالم انسان‌ها بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: در این دنیای پرآشوب و ناامن که دجال‌های غرب امنیت را از کره زمین سلب کرده‌اند در برابر اقتدار همه جانبه جمهوری اسلامی ایران جرأت تعرض به ما را ندارند.

محمدی در ادامه سخنانش تصریح کرد: مکتب اسلام به ما آموخته است که جهاد بی‌امان در برابر دشمنان بشریت و امنیت مردم یکی از درهای بهشت است که این در را خداوند فقط بر روی دوستان و اولیا ویژه خود می‌گشاید.

به گفته وی همه رزمندگان ما در هر زمان و مکان و با هر شکل و عنوان که در برابر تهاجم بی‌رحمانه دشمن مبارزه می‌کنند آن‌ها دوستان خداوند هستند که باب جهاد بهشت بر روی آن‌ها باز است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) به سلحشوران لشگر خود فرمودند بجنگید با دشمنان بشریت و به نسل بعد از خود سربلندی و عزت دهید، عنوان کرد: امروز نسل‌های بعد به این همه شهدای گرانقدر ارتش، نیروی زمینی، دریایی، هوایی، سپاه پاسداران، بسیج مستضعفان و... افتخار می‌کنند.

وی تأکید کرد: امیرالمؤمنین(ع) که بزرگ سردار جنگی جهان حق و حقیقت است فرمود هیچ ملتی ضعیف و ناتوان نشد مگر اینکه دشمن پشت دیوار خانه او جنگید، ‌و در حال حاضر ما شاهد این هستیم که دیروز در عراق چه گذشت و دشمن نه در پشت دیوار خانه بلکه در درون خانه آنان جنگید.

محمدی با اشاره به اتفاقات سوریه، افغانستان، پاکستان، بحرین، یمن و عربستان یادآور شد:‌ آنچه که امروزه در این کشورها می‌گذرد به دلیل خیانت و بی‌کفایتی سردمداران آن‌ها است که راضی شدند امت اسلام این همه بهای سنگینی بپردازد.

وی ابراز داشت:‌ ایران قبل از پیروزی انقلاب در ضعف و ناتوانی و وابستگی ذلت‌بار به دشمنان به سر می‌برد و امروز که در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد باید همواره شاکر خداوند بزرگ باشد.

نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: فریب‌خوردگانی که این همه خدمت، بالندگی، پیروزی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را نمی‌بینند و زیر دامن دشمن ذلت‌بار تنفس کنند و نسبت به مردم و آب و خاک خود خیانت می‌کنند آگاه باشند که جزای خیانت خود را دیده و خواهند دید.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار