آخرین اخبار

29. فروردين 1392 - 17:41   |   کد مطلب: 1037
مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه 16 هزار و 871 نفر برای آزمون سمپاد و نمونه دولتی ثبت نام کردند، گفت: این آزمون 19 و 20 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

13910323000575_PhotoA

به گزارش آوای فامنین به نقل از خبرگزاری فارس  عباس حسنی‌محتشم از پایان مهلت ثبت نام در آزمون‌های سمپاد و مدارس نمونه دولتی خبر داد.

وی عنوان کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون سمپاد و مدارس نمونه دولتی پایان یافته که آزمون برای ورود به دوره راهنمایی در 20 اردیبهشت ماه و آزمون ورود به دوره دبیرستان در 19 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: در مجموع 16 هزار و 871 نفر برای شرکت در آزمون ورودی به مدارس سمپاد و نمونه دولتی در سطح استان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 465 نفر در دوره دبیرستان و 825 نفر در دوره راهنمایی تحصیلی در مراکز پرورش استعدادهای درخشان پذیرش می‌شوند.

وی تأکید کرد: دانش‌آموزان برای ورود به این گونه مدارس باید در آزمون ورودی شرکت کنند که در نهایت بر اساس توانایی علمی پذیرفته خواهند شد.

حسنی‌محتشم اذعان کرد: مواد آزمونی برای ورود به دوره راهنمایی کتاب ششم ابتدایی و مواد آزمونی برای ورود به دوره دبیرستان تنها کتاب دوره سوم راهنمایی است.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزانی که برای شرکت در آزمون اولویت را مدارس سمپاد انتخاب کرده‌اند در دوره راهنمایی 5 هزار و 329 نفر و در دوره دبیرستان 3 هزار و 409 نفر بوده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان دختر و پسر به صورت تقریبی مساوی بوده اما تعداد دختران کمی بیشتر بوده که در نهایت به صورت تقریبا مساوی پذیرفته خواهند شد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار