آخرین اخبار

8. آبان 1402 - 12:24   |   کد مطلب: 27329
امام جماعت مسجد جامع ماماهان با اشاره به سالروز شهید محمدحسین فهمیده گفت: شهید فهمیده هم مثل شما دانش آموزی بیش نبود که جان خود را فدای این کشور کرد و درس بزرگی به جهانیان داد که کشور ایران پر از جوانان و نوجوانان غیرتمند است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری و تحلیلی «آوای فامنین»: این مراسم با حضور فرماندار و معاون برنامه‌ریزی و عمرانی، پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و حوزه مقاومت سیدالشهداء علیه السلام، مدیران، معلمان و دانش آموزان سه مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام جواد سپهری امام جماعت مسجد جامع شهر ماماهان با اشاره به سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده، این شهید رابعنوان الگوی ماندگار در تاریخ ایران معرفی کرد و با توصیه نکاتی به دانش آموزان گفت:
با مطالعه در زندگی این شهید، ارتباط خوب او با خدا را درمی‌یابیم، همچنین افزود شهید فهمیده عاشق رهبر و ولی زمانه خودش بود.

در ادامه وی به دانش آموزان اهمیت دشمن شناسی را گوش زد کرد و افزود؛
این شهید والامقام با شناخت وظیفه و مسئولیت مهم دانش آموزی به جهانیان درس داد.

در سالروز شهید حسین فهمیده دانش آموزان هنرستان امام علی علیه‌السلام، مدرسه راهنمایی شهیدباهنر و دبستان ۱۳ آبان با حضور خود در این مراسم از رهنمودهای شهدای دانش آموز بهره مند شدند.

در پایان این مراسم دانش آموزانی که موفق به کسب لوح‌ها و مدارک رزمی شده بودند با دستان پر محبت مهمان مراسم، حاج کریم مطهری و مسئولین دریافت کردند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار