آخرین اخبار

19. فروردين 1393 - 11:54   |   کد مطلب: 8615
عصر دیروز یک اتفاق بسیار مهم در ورزش کشور رخ داد و لیستی از سوی وزارت ورزش مبنی بر مبلغ قرارداد و پرداختی به بازیکنان منتشر شد.

عصر دیروز یک اتفاق بسیار مهم در ورزش کشور رخ داد و لیستی از سوی وزارت ورزش مبنی بر مبلغ قرارداد و پرداختی به بازیکنان منتشر شد.

 لیستی بسیار حاشیه ساز که تا مدت ها می تواند در صدر اخبار رسانه ها قرار گیرد و نقل محافل فوتبال شود. پس از انتشار این لیست با علی دایی سرمربی پرسپولیس تماس گرفتیم تا نظر او را جویا شویم. حدس مان درست بود و دایی نسبت به این رخداد بسیار عصبانی بود و همه چیز را به گردن وزارت ورزش و مسئولانش انداخت. دایی بارها در طول مصاحبه اختصاصی اش با خبرآنلاین گفت که مسئولان وزارت ورزش دروغ می گویند و این موضوع یک کلید واژه در طول مصاحبه بود. حرف های دایی را بخوانید....

*گفته اند ماهینی 685 میلیون گرفته است. این بیچاره از همه کمتر گرفته است. آقایان متاسفانه همه چک های برگشتی که پول نشده و ماشین هایی که نتوانسته اند برایش سند بگیرند و برگشت داده شده را، جزو پول پرداختی بازیکنان حساب کرده اند. کجا پول داده اند به ماهینی؟ چطور می شود که نوشته اند 143 درصد قرارداد را به ماهینی داده اند؟ کجای دنیا این مدلی حساب می کنند. بازیکن ملی پوش قراردادش 480 میلیون تومان است؟ ماهینی و پولادی سال قبل بالای یک میلیارد پول گرفته اند. آنوقت یک سال بعد از آن قرارداد بیایند و 480 میلیون تومانی ببندند. آقایان هم قرارداد پولادی را 480 میلیون نوشته اند و هم قرارداد ماهینی را.

*رویانیان را چه کسی بالای سر پرسپولیس گذاشت؟ مگر همین وزارت ورزش به او حکم نداد؟ رویانیان را مگر اسرائیلی ها آورده بودند؟ بازیکنان با مدیر عامل منصوب وزارت ورزش قرارداد بستند و رقمی را که او گفت، قبول کردند و پای برگه را امضا کردند. آنوقت شما برای تسویه حساب با بازیکنان یک چیز دیگر می آورید و می گوئید قرارداد شما در سازمان لیگ اینقدر بوده، اینقدر گرفته اید و اینقدر بدهکارید؟

*اینهمه می گفتید بازیکن میلیاردی بازیکن میلیاردی حالا که قرارداد همه بازیکنان پائین 500 میلیون است؟ کدام را قبول کنیم؟ وقتی می خواستید رویانیان را بزنید گفتید او بریز و بپاش کرد و 48 میلیارد بدهی به جا گذاشت ولی وقتی می خواهید پول ندهید می گوئید کل بدهی سال قبل 260 میلیون تومان است؟ قراردادها همه مخدوش است. آن چیزی را که به نفع خودشان بوده اعلام کرده اند و چیزی که به نفع شان نبوده را نگفته اند. آقایان مدام دروغ می گویند. وزارت ورزش دروغ می گوید. حقیقت را به مردم بگوئید.  

*من همین جا اعلام می کنم تنها قراردادهایی اعتبار دارد و درست است که متعلق به کادر فنی است. قرارداد من و بچه ها. قرارداد آنها 180 میلیون تومان بود که اگر من از آنها راضی باشم در پایان فصل باید 20 میلیون به آنها اضافه شود. هر یک از اعضای کادر فنی هم بیشتر از 90 میلیون نگرفته اند. این ارقام 105 و 95 میلیون نمی دانم از کجا آمده است.

*قرارداد خود من هم کاملا واضح و روشن است. کل پولی که گرفته ام 744 میلیون تومان بوده است که مالیات آن به عهده باشگاه است و یک میلیارد و 6 میلیون از قرارداد من باقی مانده است. این را هم سعید شیرینی می داند و هم حسابدار باشگاه و هم مدیرعامل باشگاه. کجای دنیا باشگاه می آید 143 درصد، 185 درصد، 111 درصد، 312 درصد و 176 درصد و ارقام دیگر بالای 100 درصد پول به بازیکنان بدهد؟ یک جای کار درست نیست. چرا با شعور مردم بازی می کنید. آنجایی که به نفع خودشان بوده گفته اند و آنجایی که به نفع خودشان نبوده، نگفته اند. می گویند از فصل قبل 260 میلیون باقی مانده است. فقط من 320 میلیون طلب دارم. این پول کجا رفته است؟ فقط پولی که بنگر و سید جلال و نوری از فصل قبل می خواستند بالاتر از یک میلیارد تومان بود.

*من از سید جلال کاغذ نوشته دارم که بیشتر از 20 درصد پول این فصل را  نگرفته است. هر چه هم گرفته مربوط به بدهی فصل قبل است. آنوقت آقایان می گویند 63 درصد پول او را داده اند. آقایان اگر نمی توانید تیم را درست اداره کنید بدهید برود. برای چه مردم را زجر می دهید. می خواهید با افکار عمومی بازی کنید؟ می خواهید تیم را خراب کنید که مردم شاد نشوند؟ می خواهید این تیم را رودروی هواداران پرسپولیس قرار دهید؟ چرا الان می گویند فقط 4 میلیارد باقی مانده از پول بچه ها؟ در حالی که خود من شاهد هستم هر خریداری برای تحویل گرفتن تیم آمد گفتند 12 میلیارد از این فصل کادر فنی و بازیکنان می خواهند. حسین هدایتی و دوست من در حضور خودم مذاکره کردند. این را شنیدند و رفتند. یک شرکت لوازم بهداشتی آمده بود و همه این شرط ها را پذیرفت. حاضر شد 12 میلیارد برای این فصل بدهد و 30 میلیارد برای فصل آینده. 5 میلیارد چک بانکی پاسارگارد آورد و بقیه را هم چک تضمینی تا تضمین مالکیت سال آینده شود. از بهمن ما گفتیم برند پرسپولیس ثبت نشده است. آقایان گفتند ثبت شده است. اینقدر صبر کردند تا 28 اسفند در زمان ثبت قرارداد متوجه شدند که برند پرسپولیس ثبت نشده و سندی در این مورد ندارند. همان روز قرارداد به هم خورد. چه کسی می آید این ماجراها را رسانه ای کند.

*برای آنکه رویانیان را بزنند گفتند او بریز و بپاش کرده است. 48 میلیارد بدهی باقی گذاشته . کل بدهی های پرسپولیس در این سال ها 70 میلیارد تومان است. آنوقت آمار می دهند که کل بدهی فصل قبل 260 میلیون است. این 48 میلیارد کجا رفت؟ لیست آن را هم منتشر کنید.

*آقایان بارها مصاحبه کرده و گفته اند قراردادها مشخص نیست. قراردادها شفاف نیست. چطور امروز یک بار همه چیز شفاف شد. قرارداد سازمان لیگ، باشگاه، پول پرداخت شده، طلب بازیکنان، درصد پولی که پرداخت شده است. این ها از کجا آمد؟ من همه آقایان را به وجدان خودشان واگذار می کنم و میخواهم این قدر با شعور مردم بازی نکنند. مردم باشعورند و همه چیز را درک می کنند.

*آقایان ماشین های بی سندی که برگشت داده شده و چک های برگشتی که پاس نشده و برای آن رسید گرفته شده را جزو حقوق بازیکنان منظور کرده اند ولی دست بچه ها خالی است.

*می گویند قرارداد رضا محمدی 90 میلیون است. دروازه بازی که از سپاهان آمده با 90 میلیون قرارداد می بندد؟ کجای دنیا قرارداد همه بازیکنان یک تیم را علنی می کنند که اینجا این کار را انجام داده اند؟ از تیم من چند نفر قرار است به برزیل بروند؟ 5 نفر؟ 6 نفر؟ 7 نفر؟ این بازیکنان با چه روحیه ای باید در جام جهانی بازی کنند؟

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار