آخرین اخبار

19. فروردين 1393 - 16:33   |   کد مطلب: 8587
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه « انتظار داشتیم کار باز پس گیری دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران سریعتر پیش رود» گفت: امیدواریم تا پایان دوره 6 ماهه طرف‌های مذاکره کننده به تعهدات عمل کنند تا بتوانیم اجرای تعهدات را کامل و روشن اعلام کنیم.

مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در نشست خبری  هفتگی خود در خصوص شایعه «دولت‌های غربی و آمریکا به منظور تسریع روند آزادسازی درآمدهای ایران وارد عمل شده و محرمانه به بانک‌های بین المللی توصیه کرده که به ایران در این زمینه کمک کنند»، اظهار داشت: به دنبال توافق ژنو کارگروهی برای پیگیری اجرای توافقات تشکیل شد و یکی از مباحث توافق شده در این مذاکرات بحث دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران بود که  در  3 مرحله انجام شده است که پیگیری مسائل اداری آن انجام شده و حوزه‌های ذیربط کار را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر چه  موانعی در روند کار پیش می‌آید اما در مجموع کار در مسیر اجرا است و اینکه دست‌اندازهایی رخ دهد کاملا طبیعی است.

افخم با بیان اینکه « انتظار داشتیم کار سریعتر پیش رود» ادامه داد: امیدواریم در طور این دوره 6 ماهه طرفهای مذاکره کننده به تعهدات خود پایبند باشند و به آنها عمل کنند تا در پایان دوره بتوانیم اجرای تعهدات را به طور کامل و روشن اعلام کنیم.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار