آخرین اخبار

19. فروردين 1393 - 7:59   |   کد مطلب: 8513
تیم والیبال دانش‌آموزی استان مازندران قهرمان مسابقات المپیاد دانش‌آموزی به نمایندگی از کشورمان امروز عازم مسابقات جهانی پرتغال می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس آخرین تمرین تیم والیبال دانش‌آموزی تیم مازندران قهرمان مسابقات المپیاد دانش‌آموزی که به نمایندگی از کشورمان به مسابقات جهانی پرتقال اعزام می‌شود، عصر دیروز با حضور فرشید ارمیان رئیس فدراسیون دانش‌آموزی کشور در مجموعه ورزشی معلم منطقه 17 برگزار شد.

این تیم از 15 فروردین ماه سال جاری در این مجموعه ورزشی، خود را برای مسابقات جهانی پرتقال آماده می‌کند؛ مسابقات جهانی والیبال دانش‌آموزی از تاریخ 20 الی 28 فروردین ماه سال جاری در پرتغال با شرکت 32 تیم در 8 گروه 4 تیمی برگزار می‌شود و تیم ایران درگروه a با تیم‌های لهستان، نروژ و بلغارستان هم گروه است.

ولی الله فیاضی‌نیا سرمربی تیم دانش‌آموزی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس اظهار داشت: از آنجایی که از 15 اسفند ماه سال گذشته اعزام تیم والیبال دانش‌آموزی استان مازندران به مسابقات جهانی، قطعی شد، این تیم در حد مطلوب آماده شده است تا از جایگاه والیبال کشورمان به خوبی دفاع کند.

وی افزود: با توجه به مسابقات نوجوانان کشور و قهرمانی دانش‌آموزان که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، تلاش شد اعضای تیم از نظر روحی و روانی در حد مطلوبی قرار گیرند.

فیاضی نیا گفت: فیلم بازی لهستان را دیده‌ایم؛ تیم خوبی بوده و قهرمان دوره قبلی مسابقات است؛ در کنار آن تیم‌های چین تایپه، برزیل و چین از تیم‌های خوب مسابقات هستند.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی استان مازندران به ساختار تیم اشاره کرد و افزود: قرار شد 60 تا 70 درصد تیم بومی باشد و 40 درصد نیز از بازیکن‌های استان‌های دیگر باشند که از 4 دانش‌آموز از استان‌های یزد، تهران توابع تهران و البرز در این تیم استفاده می‌کنیم و دیروز نیز آخرین بازی تدارکاتی خود را با تیم عقاب تهران برگزار کردیم.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار