آخرین اخبار

3. اسفند 1392 - 9:24   |   کد مطلب: 7552
امام جمعه همدان با انتقاد از افزایش طلاق در جامعه گفت: خیرین حمایت از بنیاد خانواده با هدف پیشگیری از طلاق ، ایجاد صلح و صفا باید در خانواده ها تشکیل شود.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار داشت: در تمام مراحل زندگی انسان، دو جناح حق و باطل وجود دارد و وظیفه هر فرد است که در جبهه حق ایستاده و با باطل مبارزه کند.

وی افزود: در ادبیات قرآن کریم جنگ دیگری بین پاکی‌ها و ناپاکی‌ها وجود دارد که از آن به عنوان جنگ بین طیب و خبیث یاد می‌شود.

خطیب جمعه همدان اضافه کرد: انسان و همه موجودات روی زمین همه کلمة‌الله هستند اما، همه کلمة‌الله طیب نیستند.

وی زیبا و پرمهر سخن گفتن را از ویژگی‌های اهل بهشت عنوان کرد و گفت: قول اهل بهشت طیب و قول اهل جهنم خبیث است.

محمدی بر طبقه‌بندی خوراک‌ها به دو دسته حلال و حرام تأکید کرد و افزود: روزی حلال در زندگی انسان سعادت و هدایت را به همراه دارد.

وی ادامه داد: همه نمودهای طیب و خبیث یک پیام دارد و آن هم این که انسان برای حیات طیب آفریده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در حال حاضر اتفاقی که 1400 سال پیش در جنگ صفین رخ داد، در حال تکرار است و دشمن با حیله خود مسلمانان را گمراه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: آن طور که شنیده‌ام تروریست‌هایی که در سوریه مجروح شده‌اند در اسرائیل در حال مداوا هستند و این نکته قابل تأملی است.

محمدی تأکید کرد: آمریکا با این تفکر که ابر قدرت است، جنایت‌های مختلفی در جهان انجام می‌دهد، در حالی که مردم بحرین سه سال متوالی در مقابل درخواست حق طبیعی خود به خاک و خون کشیده می‌شوند و دنیا در مقابل این جنایت کر و کور شده است.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به تودیع و معارفه فرماندار همدان گفت: قهرمانی‌مطلق در زمان مسئولیت خود بسیار خوب عمل کرد و امیدوارم فرماندار جدید نیز در این پست موفق شود.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار