آخرین اخبار

24. بهمن 1392 - 10:41   |   کد مطلب: 7295
«بهارک»، «نوبهار» یا «بهار»؟ کدام یک خواهر «بابک زنجانی» است؟ همه نام فامیلشان زنجانی است و همه شریک بابک زنجانی هستند.

به گزارش آوای فامنین به نقل ازایسنا:«بهارک»، «نوبهار» یا «بهار»؟ کدام یک خواهر «بابک زنجانی» است؟ همه نام فامیلشان زنجانی است و همه شریک بابک زنجانی هستند.

سایت تدبیر نوشت: با مراجعه به اسناد روزنامه رسمی جمهوری اسلامی در آگهی‌های رسمی ثبت شرکت‌های بابک زنجانی هر بار یکی از این سه نام در میان سهامداران و اعضای هیات مدیره شرکت زنجانی به چشم می‌آیند.

یک منبع آگاه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی می­‌گوید: «بهارک زنجانی» و «نوبهار زنجانی» که به­ عنوان اعضای هیئت­‌مدیره شرکت‌های بابک زنجانی از آنها نام برده شده است، اصلا وجود خارجی ندارند.

این منبع تایید می‌کند که بابک زنجانی تنها یک خواهر دارد و آن «بهار زنجانی» است.

به گفته این منبع آگاه، بهارک زنجانی و نوبهار زنجانی نام‌هایی جعلی هستند که بابک زنجانی از آنها برای سندسازی و تامین نام سهامدارن و اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌هایش استفاده کرده است.

در آگهی­‌های مربوط به شرکت­‌های لوازم آرایشی سورینت قشم و همچنین هواپیمایی فراز قشم نام «نوبهار زنجانی» به عنوان سهام‌دار دیده می­‌شود. همچنین در آگهی تاسیس شرکت صنایع غذایی فراز نمونه قشم نام «بهارک زنجانی» به عنوان یکی از سهامداران عمده این شرکت ثبت شده است؛ نام‌هایی جعلی برای سندسازی‌های میلیاردی.

بر اساس پیگیری های صورت گرفته، «بهار زنجانی» فرزند «مرتضی» تنها خواهر بابک زنجانی است. اما چرا بابک زنجانی از اسامی جعلی که به اسم خواهرش هم شبیه هستند برای تاسیس شرکت­‌هایش استفاده کرده است؟ چون قصد او و حامیانش این بوده تا تنها سکان‌دار این شرکت­‌ها بابک زنجانی باشد و اجازه ندهند افراد بیشتری از کارشان مطلع شوند.

در صفحه اینترنتی گروه سورینت، مدیر کترینگ فراز قشم هم «خانم زنجانی» معرفی شده ولی نام کوچک او در این صفحه دیده نمی‌شود و مشخص نیست این فرد بهار است یا نوبهار یا بهارک؟

بابک زنجانی همچنین از اسم «ثریا اسدی» همسر سابقش برای تاسیس شرکت­‌هایش به شکل صوری استفاده کرده است.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار