آخرین اخبار

10. فروردين 1392 - 19:25   |   کد مطلب: 713
"زنده باد بهار" در آیینه کلام رئیس جمهور
چه کسی بهار را زنده خواهد کرد؟!

این روزها با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، گمانه زنی ها درباره کاندیداهای گروه های مختلف سیاسی داغ داغ است.

در این میان اما آنچه که بسیار توجه رسانه ها و فعالان سیاسی را به خود جلب کرده این است که بالاخره دولتی ها چه کسی را به عنوان کاندیدای مورد نظر خود معرفی می کنند؟

از آنجا که ماجرای جریان انحرافی و حلقه یاران نزدیک به دولت در چند سال اخیر حاشیه هایی به همراه داشته است ، با نزدیک شدن انتخابات هشدارهای سیاسیون درباره حلقه یاران نزدیک به دولت و تحرکات انتخاباتی انها بیشتر شده و حالا با سردادن شعار انتخاباتی "زنده باد بهار" توسط رئیس جمهور و شکسته شدن سکوت خبری اسفندیار رحیم مشایی به نظر می رسد، تلاش های این جریان برای انتخابات یازدهم به اوج خود رسیده است.
البته به نظر می رسد نگرانی های سیاسیون از اهداف حضور جریان انحرافی و طراح مکتب ایرانی در انتخابات چندان هم بی دلیل نیست چرا که مشایی که مدت‌ها بود خبر یا عکسی از او مخابره نشده بود، به نظر می‌رسد این روزها گام‌به‌گام جلو می‌آید.

ابتدا فقط عکس‌هایی که او را همراه رییس‌جمهوری نشان می‌داد منتشر شد بعد اخباری کوتاه به نقل از او به ویژه در سفر مصر در رسانه‌ها منتشر شد و حالا بعد از مدت ها سکوت و حاضر نشدن در انظار رسانه ها در بازگشت از سفرمصر ، وی در گفت‌وگوی طولانی از دستاوردهای سفر به مصر سخن گفت. بعد هم ماجرا ادامه یافت وی در جشن نوروزی رئیس جمهور نشان فرهنگی دریافت کرد و لقب مرد بهاری بهاری بهاری را به خود گرفت تا ماجرا جدی تر از قبل دنبال شود.

در هر حال ، اسفندیار رحیم‌مشایی که در یکی، دو سال گذشته و بعد از رخ دادن موج دستگیری‌های نزدیکانش، سعی داشت در برابر رسانه‌ها آفتابی نشود،به نظر می رسد از چند ماه گذشته شروع به سنت شکنی کرده و بعد از خداحافظی با دفتر رئیس جمهور و منصوب شدن وی به عنوان رییس دبیرخانه جنیش عدم تعهد که بهانه خوبی برای سفرهای خارجی وی به دولت می دهد، گمانه زنی ها درباره انتخاباتی بودن اهداف دولت تقویت شده است.

در آخرین سخنرانی رئیس جمهور نیز در سال جدید اما سخنان بهاری تکرار شده است!

محمود احمدی نژاد پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی سد بختیاری در استان لرستان در سخنانی اظهار داشت: ملت ایران ملتی است که با این بداخلاقی ها متوقف نمی شود چرا که راه ما راه روشنی است. با شروع به کار این سد اراده ملت ایران یک بار دیگر به دنیا اعلام می شود که ایران تبدیل شود به زیباترین، بهترین و بالاترین ملت در دنیا و این فشارهای اقتصادی، غلط کردن های بی ارزش است. مگر می شود جلوی تابش خورشید، جابجایی هوا و آمدن بهار را گرفت. ملت ایران به سمت قله ها حرکت می کند. تابه این ترتیب سخنان بهارس خود را تکرا کند.

به نقل از جوان آنلاین

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار