آخرین اخبار

8. آبان 1392 - 19:38   |   کد مطلب: 4270
تيم فوتبال پاس همدان در حالي از شش بازي انجام داده خود در ليگ دسته يك فوتبال كشور رتبه هفتم جدول گروه «ب» را در اختيار گرفته كه عادت به شكست تبديل به آفت بزرگ در اين تيم شده است.

به گزارش آوای فامنین به نقل ازهگمتانه: تيم فوتبال پاس همدان در حالي از شش بازي انجام داده خود در ليگ دسته يك فوتبال كشور رتبه هفتم جدول گروه «ب» را در اختيار گرفته كه عادت به شكست تبديل به آفت بزرگ در اين تيم شده است.

پاسي‌ها در اين شش بازي متحمل سه شكست، دو برد و يك تساوي شده‌اند كه از حيث شكست بيشترين باخت را در بين 13 تيم گروه «ب» ليگ دسته يك كشور در اختيار دارند.
تيم پاس سومين شكست خود را مقابل ايران جوان بوشهر صدرنشين گروه «ب» دريافت كرد تا با شرايط نامناسب در جدول قرار بگيرد.
اين تيم با هشت گل خورده در اين شش بازي نشان داد كه از خط دفاعي مستحكم برخوردار نيست و همين مسأله منجر به تفاضل گل منفي سه براي اين تيم شده است.
شاگردان مجتبي خورشيدي نبايد اجازه بدهند كه ديدارهاي پيش رو به شكست و ناكامي تبديل شود و اين تيم به باخت عادت كند.
آنها كه بهانه اصلي مشكلات خود را مسائل مالي مطرح كرده بودند در هفته گذشته مقاديري از بودجه اين فصل خود را از استانداري همدان دريافت كردند اما در مسائل فني و نتيجه‌گيري تغيير روبه رشدي را از پاسي‌ها شاهد نبوده‌ايم.
پاس كه هم اينك از منابع دولتي حمايت مي‌شود و امكانات دولتي نظير مهمانسرا، زمين تمرين و مسابقه را در اختيار گرفته است تا به اينجا نتوانسته شرايط نامساعد و نابسمان گذشته خود را تغيير دهد و تحول تازه‌اي در تيم مشاهده نشده است.
عدم نتيجه‌گيري پاس در ديدارهاي اخير منجر به كاسته شدن از حضور تماشاگر در ورزشگاه نيز شده است به طوري كه بازي‌هاي اين تيم كمتر از 500 تماشاگر دارد.
پاس تنها دو امتياز با تيم دوازدهم و قعرنشين جدول فاصله دارد و با توجه به تفاضل گل منفي بالا، در صورت شكست در بازي آينده خود تا رتبه دوازدهم مي‌تواند سقوط خود را شاهد باشد.
تيم پاس از مجموع شش بازي انجام داده سه بار در خارج از خانه به مصاف حريفان رفته است كه در هر سه بازي متحمل شكست شده تا نشان دهند براي كسب امتياز در بازي‌هاي خارج از خانه برنامه‌ريزي درستي از سوي كادر فني صورت نگرفته است.
دو برد كسب شده توسط اين تيم هم قابليت فني بالايي را همراه نداشته و گل‌ها بر حسب اتفاق و به دور از تاكتيك مشخصي به ثمر رسيده است.
با اين حال پاسي‌ها ديگر فرصت از دست دادن امتياز را ندارند و ديدارهاي باقي مانده اين تيم كه داعيه صعود به ليگ برتر را دارد هم بايد با اندوخته شدن امتيازهاي لازم به سرانجام برسد در غير اين صورت حسرت اميدواري به صعود دوباره پاس به ليگ برتر سه ساله مي‌شود.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار