آخرین اخبار

13. مهر 1392 - 19:14   |   کد مطلب: 3405
اول از همه باید باور کنید که فقط اپل نوآوری نمی کند و فقط آی‌فون نیست که در صدر گوشی های هوشمند دنیا نشسته است. ما در اینجا 5 تا از بهترین و کاربردی ترین مشخصات 10 گوشی هوشمند را معرفی کرده ایم که ثابت می کند همه موبایل ها به سمت نوآوری در حرکتند.

برترین ها: ما برای این حرف خود دلیل داریم. دلیلمان هم با استناد بر 5 اپلیکیشن و قابلیت برتر گوشی های اندرویدی و ویندوزهشتی است.

اول از همه باید باور کنید که فقط اپل نوآوری نمی کند و فقط آی‌فون نیست که در صدر گوشی های هوشمند دنیا نشسته است. ما در اینجا 5 تا از بهترین و کاربردی ترین مشخصات 10 گوشی هوشمند را معرفی کرده ایم که ثابت می کند همه موبایل ها به سمت نوآوری و هوشمندی بیشتر در حرکت هستند.

LG G2

گوشی هوشمند G2 ال‌جی، خیلی سریع میان برنامه های مختلف سوئیچ می کند و عمر باتری آن به قدری خوب است که اگر همه روز از آن استفاده کنید، باز هم همراه شما خواهد بود. وضوح صفحه نمایش آن نیز حرف ندارد. اما قابلیتی که نظر ما را به خود جلب کرده است، KnockOn است.

این قابلیتِ ابتکاری ساده به کاربر اجازه می دهد دوبار روی صفحه نمایش کلیک کند تا گوشی روشن شود. به نوعی می توان از نام آن تشخیص داد که چه کاربردی دارد: تق تق در می زنید و گوشی G2 چشمانش را باز می کند و آماده خدمت به شما است. از دیگر خلاقیت های G2 باید به جایگاه جدید کلید پاور اشاره کرد که به پشت بدنه منتقل شده است.

HTC One

اچ‌تی‌سی One، قابلیت های جدید بسیاری به خانواده گوشی های اندرویدی اضافه کرده است و در عین حال زیبا هم هست. این گوشی، دوربین جدید UltraPixel دارد که به جای بالا بردن عدد مگاپیکسل، اندازه حسگر آن  بزرگ شده است.

این دوربین در محیط های کم نور و تاریک نیز عکس های باکیفیتی می گیرد و قابلیتی به نام Zoe دارد که بسیار جالب و مبتکرانه است. اچ‌تی‌سی Zoe بسیار پیشرفته‌تر از دیگر گالری‌های عکس در دیگر تلفن‌های همراه است. این قابلیت به لطف ImageChip 2 اختصاصی موجود در One کار می‌کند. هنگام استفاده از دوربین در حالت Zoe، هر بار که کلید شاتر را فشار می‌دهید، گوشی 20 عکس بسیار باکیفیت و ویدئویی 3 ثانیه‌ای (یک ثانیه پیش از فشردن کلید شاتر و دو ثانیه پس از آن) فیلم می‌گیرد.

یکی از قابلیت‌های این گزینه، Events (رویدادها) است. Zoe را می‌توان به عنوان یک گالری عکس معمولی استفاده کرد. عکس‌ها در این قابلیت در فولدرهای خود جمع می‌شوند اما گزینه «رویدادها»، عکس‌ها را بر اساس مکان و تاریخ ثبت آنها گروه بندی می‌کند. هر رویداد یک ویدئوی 30 ثانیه‌ای نیز دارد. می‌توانید کلیپ‌های ضبط شده را پاک و به آنها افکت یا موسیقی اضافه کنید.

Nokia Lumia 925

نوکیا Lumia 925 یکی از بهترین گوشی های نوکیا است. این گوشی ویندوزفونی را می توان از نظر دانلود برنامه ها همردیف گوشی های برتر اندروید و iOS قرار داد. دوربین گوشی های اندرویدی گاهی در نمایش درست و دقیق رنگ ها و جزئیات تصویر مشکل دارند اما لومیا 925 با دوربین 8.7 مگاپیکسل از نوع PureView و لرزش‌گیر نوری تصویر روی دست دوربین آی‌فون 5 بلند شده است.

اپلیکیشن Smart Cam ، افکت هایی همچون عکس بهتر، سوژه در حال حرکت، فوکوس حرکتی و عکاسی اکشن را به دوربین این گوشی اضافه می کند. با قابلیت Nokia Pro Cam نیز می توان تنظیمات دوربین را به صورت دستی تغییر داد.

Sony Xperia Z1

گوشی اندرویدی اکسپریا Z1، دوربین 20.7 مگاپیکسل، حسگر 1/2.3 اینچ  Exmor RS و لنز  f/2.0, 27 میلی‌متری دارد که کار رابرای رقبایش سخت کرده است. صرف نظر از سخت‌افزار این دوربین، نرم‌افزار آن نیز بسیار جالب توجه است. قابلیت هایی همچون Timeshift Burst و توان عکاسی 60 فریم بی وقفه شاید جدید نباشد (سامسونگ گلکسی اس 4 نیز این قابلیت را دارد) اما در یک دوربین 20.7 مگاپیکسل بسیار قابل توجه است.

Z1 می تواند عکس های ثبت شده را در لحظه در فیس‌بوک یا Social Live آپلود کند. برنامه های دیگری همچون Info Eye نیز از آمازون برای شناسایی کتاب ها استفاده می کنند. AR Effect نیز افکت دایناسور به عکس ها اضافه می کند که بیشتر برای برای کودکان جالب و سرگرم کننده است.

Samsung Galaxy Note 3

دو سال پیش، سامسونگ با عرضه Galaxy Note باعث تعجب همگان شد زیرا صفحه نمایش بسیار بزرگ 5.3 اینچ داشت. استفاده از این گوشی کمی خنده دار به نظر می رسید و گویا یک کتاب را کنار گوش خود گرفته و صحبت می کنید. اما قلم نوری آن باعث جلب توجه کاربران شد. S Pen، به قلم های نوری گوشی های موبایل زندگی دوباره بخشید. البته این قلم همچون نسخه های پیش استفاده ساده ای نداشت بلکه در گوشی گلکسی نوت 2،  Air View را به کاربران معرفی کرد که با نگه داشتن قلم روی  تصاویر و ایمیل ها پیش‌نمایشی از آنها را نشان می داد.

گلکسی نوت 3 که به تازگی عرضه شده است، ویژگی جدیدی به S Pen اضافه کرده است. این قابلیت، Air Command است که زنگ را با 5 فرمان نشان می دهد: Action Memo، Scrap Booker، Screen Write، S Finder و Pen Window.

Action Memo از همه خاص تر و جالب تر است. این ابزار، فعالیت های کاربر را با دست خط خود نوشته است را اجرا می کند. به طور مثال، با شماره ای که با خط بسیار بد نوشته شده است تماس تلفنی برقرار می کند. یا آدرس خرچنگ قورباغه را روی نقشه پیدا می کند.  یا با اپلیکیشن Pen Window، فقط کافی است یک مستطیل روی  صفحه ترسیم کنید تا با انواع پیشنهادهای مختلف برای پر کردن آن از طرف گوشی مواجه شوید: مثلا، یوتیوب، تقویم یا ماشین حساب.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار