آخرین اخبار

7. مهر 1392 - 3:41   |   کد مطلب: 3238
سامسونگ در نمایشگاه CES سال جاری میلادی در ماه ژانویه، نمونه آزمایشی گوشی هوشمند خود که صفحه نمایش خمیده داشت را معرفی کرد.

برترین ها: سامسونگ در نمایشگاه CES  سال جاری میلادی در ماه ژانویه، نمونه آزمایشی گوشی هوشمند خود که صفحه نمایش خمیده داشت را معرفی کرد.

اکنون این گوشی از حالت پروتوتایپ بیرون آمده و قرار است در ماه اکتبر سال جاری میلادی وارد بازار جهانی بشود.

مدیر اجرایی شرکت کره ای سامسونگ د روز چهارشنبه گذشته اعلام کرد، این شرکت قصد دارد گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش خمیده را به زودی به طور رسمی معرفی و عرضه کند.

مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ - دی.جی لی - در همایشی که در سئول برگزار شده بود علاوه بر معرفی اسمارت‌فون  گلکسی نوت 3 و ساعت هوشمند Galaxy Gear، در مورد  گوشی هوشمند جدید با صفحه نمایش خمیده نیز اطلاعاتی ذکر کرد.

البته این اطلاعات بسیار کلی و سربسته بودند و اکنون تاریخ دقیق عرضه، مشخصات و ویژگی های گوشی، جزئیات طراحی، قیمت و حتی این که در چه کشورهایی عرضه خواهد شد را نمی دانیم.

تاکنون تقریبا همه گوشی های هوشمند صفحه نمایش مستطیل و صاف  داشته اند و خمیده بودن نمایشگر ویژگی عادی و ساده ای نیست. در دنیای گوشی های هوشمند این مورد یک استثنای جالب به شمار می رود. سامسونگ در نظر دارد تحولی عظیم در دنیای صفحه نمایش گوشی های هوشمند ایجاد کند و استارت آن را از همین امسال زده است. این صفحه نمایش انعطاف پذیر YOUM نام دارد.

این نمایشگر نوع استفاده کاربران را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. برایان برکلی، نماینده ارشد لابراتوار صفحه نمایش های سامسونگ در همایش ماه ژانویه اعلام کرده بود این نمایشگر هر روز بهبود بیشتری خواهد یافت و اشکالات آن برطرف خواهند شد.

صفحه‌نمایش منعطف، انقلاب جدید سامسونگ

برای صفحه نمایش انعطاف پذیر YOUM، از نسخه جدید شیشه های گوریلا گلاس استفاده شده است تا مقاومت و استحکام لازم را داشته باشد.

کاربر می تواند صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را خم کند، این بسیار جالب و کاربردی است. با این قابلیت، فضا و زاویه دید کاربر افزایش می یابد و بهتر می تواند محتویات صفحه را ببیند. در ضمن، از آنجا که این صفحه نمایش از پلاستیک ساخته شده است، نمی شکند.

سامسونگ تلویزیون 55 اینچ KN55S9C را نیز با صفحه نمایش خمیده تولید و عرضه است. همچنین، گوشی هوشمند گلکسی نکسوس سامسونگ نیز که در سال 2011 میلادی عرضه شد، نمایشگر خمیده داشت. اما مدل جدید، فرضیه جالب تر و متفاوت از بقیه دارد.

سامسونگ با راه اندازی خط تولید گلکسی نوت نشان داد به طراحی و تولید گوشی های عجیب علاقه دارد. بنابراین، ما انتظار داشتیم گوشی جدید و آینده این کمپانی کره ای خمیدگی بیشتری داشته باشد. اما به هر حال، همین تلاش هم بسیار قابل توجه است و باید سامسونگ را پیشتاز ایجاد تحول در دنیای گوشی های موبایل در نظر داشت. سامسونگ در رقابت پایدار و دایمی با آی‌فون تا حد بسیاری موفق بوده است و اپل در تلاش مضاعف برای جا نماندن از قافله پیشرفتی است که به واسطه استیو جابز آن را در اوج نگه داشته بود. البته، آی‌فون 5S در اولیت هفته فروش، 9 میلیون دستگاه  فروخته است.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار